// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

جزئیاتی از حالت کوآپ و ساخت کاراکتر Nioh 2 منتشر شد [TGS 2019]

در پنل کوئی تکمو در TGS 2019، تیم نینجا اطلاعاتی را در مورد کارکرد حالت کوآپ و نحوه ساخت کاراکتر ارائه کرد و احتمال دارد شاهد حضور ویلیام در بازی باشیم.

چندی پیش بود که تریلر جدیدی از بازی Nioh 2 منتشر شد و مشخص شد که این بازی در اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. این در حالی است که در دومین روز از نمایشگاه توکیو گیم شو 2019 و پنل کوئی تکمو (Koei Tecmo)، عوامل ساخت بازی Nioh 2 از تیم نینجا (Team Ninja) و کوئی تکمو در مورد بازی Nioh 2 و بخش‌های مختلف گیم‌پلی، توضیحاتی را ارائه کردند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تیم نینجا از هنرپیشه‌های مرد و زن مشهور ژاپنی نظیر نائوتو تاکناکا و هارو برای نقش کاراکترهای بازی استفاده کرده است. کاراکتر اصلی بازی، شخصی است که می‌تواند قدرت یوکای (شیاطین داخل بازی) استفاده کند. زمانی‌که شما یک یوکای را از بین ببرید، Soul Energy او را دریافت می‌کنید و می‌توانید از قدرت آن‌ها (یوکای‌هایی که آن‌ها را شکست داده‌اید) در طول مبارزات خود استفاده کنید.

یوکای‌ها در طول نبرد خود می‌توانند بازیکن را وارد جهان خود ببرند که Dark Realm نام دارد (توکویامی در فرهنگ ژاپن). یوکای‌ها در این جهان قدرت بسیار بیشتری دارند و باید بیش‌ازپیش مراقب نوع ضربات آن‌ها باشید. نسخه اول، دارای کوآپ دو نفره بود، اما Nioh 2 دارای کوآپ سه‌نفره است و همچنین اشخاصی که فایل‌های ذخیره‌ای نسخه پیشین را داشته باشند، در Nioh 2 پاداش مختلفی دریافت می‌کنند. متاسفانه جزئیات این پاداش‌ها منتشر نشده است.

موردی که کوئی تکمو در مورد آن صحبت کرد، این بود که احتمال دارد شاهد حضور ویلیام، قهرمان Nioh، در بازی باشیم. آن‌ها هنوز تصمیم نگرفته‌اند که این بازیکن در این بازی حضور داشته باشد یا خیر. ازاین‌رو درآینده اطلاعات بیشتری دراین‌مورد منتشر می‌شود. قهرمان نسخه دوم، درواقع یک مزدور است که برای انجام مأموریت‌های مختلف سفر می‌کند. در ادامه و ملاقات با یکی از فروشندگان داخل بازی، تصمیم می‌گیرد با تویوتومی هیدئوشی (یکی از جنگجویان بزرگ نبردهای سنگوکو ژاپن) همکاری کند. داستان نسخه دوم هم همانند نسخه اول، با اینکه حول یوکای‌ها می‌چرخد، اما شاهد وقایع واقعی و تاریخی هم هستیم.

Nioh 2

در بخش شخصی‌سازی کاراکتر، نسخه‌ای در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۱۹ نشان داده شده است، آخرین نسخه از شخصی‌سازی بازی نیست. به‌عبارتی بازیکنان در بازی Nioh 2 می‌توانند کاراکتر خود را در بخش‌های بیشتری شخصی‌سازی کنند. از نظر درجه سختی، درجه سختی Nioh 2 همانند نسخه اول است. همچنین به‌واسطه قدرت یوکای کاراکتر اصلی، شاهد مبارزات متنوع‌تری خواهیم بود. گفتنی است که Nioh 2 همچنان سبک اکشن نقش آفرینی را ارائه می‌کند. ازاین‌رو بازیکنان برای ارتقای کاراکتر خود باید در جهان بازی مشغول انجام فعالیت‌های مختلفی باشند تا EXP دریافت کنند.

در انتها مشخص شد که یک سیستم جدید هم به گیم‌پلی بازی اضافه شده و بازیکنان می‌توانند ضربات دشمنان را دفع کنند. درواقع دفع این نوع ضربات همانند Parry کردن است و با انجام این کار بخشی از نوار مربوط به استفاده از قدرت یوکای‌های شخصیت اصلی، بازیابی می‌شود. همچنین می‌توانید نوار مربوط به Soul Energy را هم ارتقا دهید و خود را به نوع‌های مختلفی از یوکای‌ها تبدیل کنید.

در ادامه کاربران زومجی می‌توانند بخشی از استریم چهار ساعته کوئی تکمو را که مربوط به بازی Nioh 2 می‌شود، در یوتیوب تماشا کنند. بازی Nioh 2 به‌صورت انحصاری در اوایل ۲۰۲۰ برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

تماشا از یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده