// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴

مسابقات BLAST Pro Series: Moscow 2019 بازی CS:GO با حضور شش تیم پیگیری می‌شود

زمان‌بندی و مقدار جوایز مسابقات BLAST Pro Series: Moscow 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive اعلام شد.

مسابقات BLAST Pro Series: Moscow 2019 اولین رویداد مهم بعد از اتمام مسابقات StarLadder Berlin Major 2019 است که با حضور شش تیم مطرح بازی Counter Strike: Global Offensive پیگیری خواهد شد. در سه دوره قبلی این مسابقات که به میزبانی شهرهای لس‌آنجلس، مادرید و میامی برگزار شد تیم‌های ENCE ،FaZe Clan و Team Liquid به عنوان قهرمانی دست یافتند.

چهارمین رویداد BLAST Pro Series در سال میلادی جاری به میزبانی مسکو پایتخت کشور روسیه پیگیری خواهد شد. تا به این لحظه حضور پنج تیم MIBR ،Natus Vincere ،Ninjas in Pyjamas ،ENCE و Team Vitality در این دوره از مسابقات  قطعی شده است و آخرین سهمیه به برنده بازی دو تیم AVANGAR و forZe تعلق می‌گیرد. مجموع جوایز رویداد ۲۵۰ هزار دلار است که ۱۲۵ هزار دلار آن به تیم اول و ۵۰ هزار دلار دیگر در اختیار نایب قهرمان مسابقات قرار می‌گیرد. الباقی این رقم بین تیم‌های سوم تا ششم تقسیم خواهد شد.

BLAST Pro Series Trophy

مرحله اصلی مسابقات که از ۲۲ شهریور شروع می‌شود و دو روز به طول می‌انجامد از دو مرحله گروهی و فینال تشکیل شده است؛ بدین صورت که در مرحله اول تمامی تیم‌ها در فرمتی best-of-one با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند و دو تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کنند راهی فینال مسابقات خواهند شد. بازی فینال از فرمت best-of-three پیروی می‌کند.

بازی افتتاحیه مسابقات BLAST Pro Series: Moscow 2019 ساعت ۲۲:۱۵ روز جمعه به وقت تهران بین تیم‌های NaVi و MIBR برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال blastproseries در توییچ یا کانال BPS در یوتیوب از آخرین اتفاقات رویداد باخبر شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده