// جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹

ریمستر بازی XIII تاخیر خورد

انتشار ریمستر بازی XIII که قرار بود ماه نوامبر سال جاری میلادی منتشر شود، تا زمان نامعلومی در سال ۲۰۲۰ تاخیر خورد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، پس از آن‌که در اقدامی غیرمنتظره ریمستر بازی XIII که در سبک شوتر اول شخص جریان دارد، معرفی شد، حالا مشخص شده که انتشار این اثر تا سال ۲۰۲۰ با تاخیر مواجه شده است. این خبر را دو استودیوی PlayMagic و Microids اعلام کردند و با اشاره به‌ این‌که بازی XIII Remake قرار بود در ماه نوامبر سال جاری میلادی منتشر شود، از تاخیر خوردن آن تا زمان نامعلومی در سال ۲۰۲۰ سخن گفتند. بخش‌هایی از صحبت‌های استودیو Microids را در زیر مطالعه می‌کنید:

ما تا این مرحله از کار از آن‌چه استودیو PlayMagic برای ساخت این بازی انجام داده است، شگفت‌زده شده‌ایم. این تاخیر در زمان انتشار به ما کمک می‌کند تا بتوانیم به آن‌ درجه‌ای از کیفیت بازی که در ابتدا مقرر کرده‌ایم، برسیم. پس از آن‌که بازی را معرفی کردیم، با موجی از هیجان و استقبال طرفداران مواجه شدیم و تمام سعی خود را خواهیم کرد تا بهترین بازی ممکن را برای آن‌ها تولید و عرضه کنیم.

در نظر داشته باشید که ماه نوامبر سال جاری میلادی (۱۰ آبان ماه تا ۹ آذر ماه) تا چه میزان بازار انتشار بازی‌های ویدیویی داغ است؛ انتشار بازی‌هایی مانند Death Stranding ،Star Wars Jedi: Fallen Order و DOOM Eternal باعث هیجان‌زده شدن هرچه بیشتر عاشقان بازی‌های ویدیویی خواهد شد و سایر بازی‌ها را تقریبا زیر سایه‌ی غول‌آسای خود مخفی خواهد کرد. اگر بخواهیم منطقی به این خبر بنگریم، شاید بتوان آن را خبر خوبی نیز تلقی کرد؛ از این نظر که انتشار XIII Remake با انتشار بازی‌های مورد انتظار تلاقی نخواهد داشت. تاخیر پیش آمده از نظر بالاتر رفتن کیفیت بازی نیز قطعا موثر خواهد بود.

حتی اگر بخواهیم روی کاغذ هم محاسبه کنیم، سال ۲۰۲۰ نیز آن‌چنان سال پرازدحامی برای بازی‌های ویدیویی مورد انتظار است که پیدا کردن زمان مناسبی برای انتشار XIII Remake که بتوان آن را از زیر سایه‌ی بازی‌های بزرگ خارج کرد، تقریبا غیرممکن است. در حال حاضر هیچ تاریخ انتشاری برای این بازی که قرار است برای پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود، اعلام نشده است.

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده