// دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

نسخه جدید Guilty Gear در Evo 2019 معرفی شد

در جریان روز آخر مسابقات EVO 2019، استودیو آرک سیستم ورکس با انتشار یک تریلر زیبا نسخه جدید Guilty Gear را معرفی کرد.

Guilty Gear را می‌توان یکی از مجموعه‌‌های مبارزه‌ای محبوب در میان هواداران این دسته از بازی‌ها دانست که به‌واسطه طراحی‌های انیمه‌ای خود و گیم‌پلی متفاوتی که دارد، سعی دارد تجربه‌ی لذت بخشی را ارائه دهد. مدتی است که هواداران سری گیل گیر، منتظر نسخه جدید این بازی هستند و در جریان فینال مسابقات BlazBlue Cross Tag Battle اعلام شد که استودیو آرک سیستم ورکس (Arc System Works)، سازنده Guilty Gear، تریلری را برای هواداران تهیه کرده است که چند ساعت بعد به‌نمایش گذاشته می‌شود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، پس از تمام شدن مسابقات Street Fighter V و در بازه زمانی آغاز فینال مسابقات Tekken 7، تریلر بازی جدید استودیو آرک سیستم ورکس به‌نمایش در آمد. درواقع این تریلر مربوط به نسخه جدید گیلتی گیر بود که در سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. ازنظر محتویات، موارد خاصی به‌نمایش گذاشته نشد و شاهد یک نبرد سینمایی میان کاراکترهای نسخه جدید Guilty Gear از جمله سین کیسکه، بودیم. البته در بخش‌هایی از این ویدیو گیم‌پلی بازی هم نمایش داده شد.

همچنین در انتهای ویدیو کاراکتر سوم بازی هم نمایش داده می‌شود که ظاهری شبیه‌ به سامورایی‌ها دارد و یک ماسک صورت او را پوشانده است. در ادامه می‌توانید تریلر زیبای نسخه جدید Guilty Gear را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده