// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تریلر گیم‌ پلی ریمستر بازی‌ های Commandos 2 و Praetorians منتشر شد

Kalypso Media Digital به‌عنوان ناشر ریمستر بازی‌های Commandos 2 و Praetorians دو تریلر گیم‌پلی از این دو بازی را منتشر کرده است.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، استودیو Kalypso Media Digital به‌عنوان ناشر ریمستر بازی‌های Commandos 2 و Praetorians، در تازه‌ترین اقدام خود اولین تریلر گیم‌پلی کامل را از این دو بازی منتشر کرده است. ریمستر بازی Commandos 2 که با حال و هوای جاسوسی و مخفی‌کاری ساخته شده است، شما را به ماموریت‌های نفس‌گیر جنگ جهانی دوم می‌برد و ریمستر بازی Praetorians شما را در قالب لژیون‌های امپراطوری روم، به نبرد با قبایل بربر فرا می‌خواند.

نسخه اصلی این دو بازی در ابتدا توسط استودیو Pyro Studios توسعه داده شده بود و حالا وظیفه‌ی انتشار آن‌ها بر عهده استودیو Kalypso Media Digital است. پیش‌تر این استودیو گفته بود که قصد دارد برای هریک از این بازی‌ها نسخه‌ی کاملا جدیدی روانه‌ی بازار کند و نسخه‌های پیشین را نیز برای پلتفرم‌های حال حاضر منتشر کند. همان‌طور که مشخص است، حالا هم به یکی از وعده‌های خود عمل کرده است و نسخه ریمستر این دو بازی در حال ساخت است. تریلر گیم پلی ریمستر بازی Commandos 2 را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

بازی کماندوز 2 در سال ۲۰۰۱ برای پی سی، ایکس باکس و پلی استیشن 2 منتشر شد و مانند نسخه‌ی پیشین خود که در سال ۱۹۹۸ عرضه شد، یک تجربه‌ی استراتژی جنگ جهانی دوم را با حال و هوای جاسوسی و مخفی‌کاری به مخاطب منتقل می‌کرد. در آن نسخه نیز بازیکنان باید در قالب یک دسته محدود از نیروها که هریک دارای قابلیت‌های مختص‌به‌خود بودند، در یک فضای محدود ماموریت‌های متعدد و مختلفی را از جمله کشتن فرماندهان و افراد خاص دشمن و مخفی‌کاری‌های بسیار، انجام می‌دادند.

بازی Praetorians یک اثر استراتژی نوبتی با حال و هوای امپراطوری است که در سال ۲۰۰۳ برای پی سی منتشر شد و برخلاف اغلب بازی‌های این سبک که روی مدیریت منابع تمرکز داشتند، روی مدیریت تاکتیکی نیروها متمرکز بود. به گفته‌ی استودیو Kalypso Media Digital، نسخه ریمستر بازی‌های Commandos 2 و Praetorians علاوه بر بهبود جلوه‌های بصری و گرافیکی، از نظر کنترل نیروها و بازی نیز بهبود یافته‌اند. این دو بازی قرار است در سه‌ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی (بازه‌‌ی ۹ مهر ماه تا ۱۰ دی ماه) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شوند. البته ریمستر بازی Commandos 2 قرار است برای نینتندو سوییچ و تبلت‌های آیپد و اندرویدی هم منتشر شود. تریلر گیم پلی ریمستر بازی Praetorians را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد ریمستر این دو بازی و کیفیت بصری آن‌ها با زومجی و کاربرانش در میان بگذارید.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده