// پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی Frostpunk اعلام شد

استودیو 11Bit در تازه‌ترین اقدام خود گفته است که نسخه‌ کنسولی بازی Frostpunk اواسط مهر ماه منتشر خواهد شد.

بازی Frostpunk یک اثر استراتژی در سبک بقا است که شما را در موقعیت‌هایی قرار می‌دهد که برای نجات تمدن و مردم خود باید تصمیم‌های بسیار سخت و دور از تصوری اتخاذ کنید. این بازی از همان بدو انتشار برای پی سی توانست عملکرد خوبی داشته باشد و تا ماه آوریل سال جاری میلادی نزدیک‌به یک و نیم میلیون نسخه روی پلتفرم پی سی فروش داشته باشد. در همان زمان بود که استودیو 11Bit رسما اعلام کرد که این بازی قرار است در تاریخی نامشخص برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز منتشر شود. حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی تاریخ انتشار نسخه‌های کنسولی این بازی استراتژی مشخص شده است.

اگرچه اغلب اوقات ساخت نسخه‌های کنسولی بازی‌های استراتژی به دلیل پیچیدگی در کنترل نیروها و سنگین بودن و شلوغ بودن بازی و البته عدم توانایی کنسول‌های نسل جاری در اجرای روان آن‌ها، منتفی می‌شود و شرکت سازنده تنها روی انتشار بازی برای پی سی تمرکز می‌کند، اما استودیو 11Bit نسخه‌ی کنسولی Frostpunk را طوری بهینه کرده است که از همه نظر مناسب کنسول باشد. برای کنترل هرچه‌ بهتر نیروها نیز منویی خاص طراحی شده است که به بازیکن امکان دسترسی به برخی ساختمان‌های حیاتی‌تر را می‌دهد. همچنین در نسخه‌ی کنسولی بازی شاهد چرخه‌ی انتخاب (Choice Wheels) و یک دید بالا به پایین برای انتخاب و تعیین محل قرارگیری ساختمان‌ها هستیم. اگرچه تا زمان انتشار و تجربه‌ی بازی نمی‌توان از خوب یا بد بودن آن صحبت کرد، اما این‌طور که به‌نظر می‌رسد، استودیو 11Bit تمام سعی خود را کرده است تا بازیکنان بتوانند تجربه‌ی خوبی از این بازی روی کنسول داشته باشند و یک گام عاشقان سبک استراتژی را به تجربه‌ی آن روی کنسول نزدیک‌تر کند.

بازی Frostpunk

نسخه‌ی کنسولی بازی Frostpunk شامل تمامی به‌روزرسانی‌هایی خواهد بود که پیش‌تر برای نسخه کامپیوتر آن منتشر شده است. این آپدیت‌ها شامل The Fall of Winterhome، گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر، تنظیمات دشواری بازی و تغییرات در بالانس آن است. تیم توسعه‌ی Frostpunk وعده‌ی محتوای بیشتری را نیز برای آن داده است. تمامی اقداماتی که استودیوی سازنده Frostpunk برای ساخت نسخه کنسولی تدارک دیده است، به این منظور است که علاقه‌مندان به سبک استراتژی و بقا بتوانند از این اثر لذت ببرند.

تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی Frostpunk برابر خواهد بود با ۱۱ ماه اکتبر (۱۹ مهر ماه) که در ابتدا به‌صورت دیجیتالی و در تاریخ ۱۸ و ۲۲ ماه اکتبر هم (۲۶ و ۳۰ مهر ماه) به‌صورت فیزیکی به‌ترتیب در کشورهای اروپایی و آمریکا عرضه خواهد شد.

اگر شما هم نسخه‌ی پی سی این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده