// دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

فضای مورد نیاز بازی Control روی ایکس باکس وان مشخص شد

به‌تازگی مشخص شده است که بازی Control روی ایکس باکس وان به ۳۴.۷۷ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد.

Control، جدیدترین ساخته استودیو رمدی (Remedy Entertainment)، در تاریخ پنج شهریور ماه (۲۷ آگوست) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. معمولا در فروشگاه مایکروسافت و زمانی‌که به عرضه یک بازی نزدیک می‌شویم، فضای مورد نیاز آن مشخص می‌شود و حال فضای مورد نیاز بازی Control در فروشگاه مایکروسافت مشخص شده است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در صفحه بازی کنترل در فروشگاه مایکروسافت اعلام شده است که کاربران Xbox One برای تجربه بازی باید ۳۴.۷۷ گیگابایت دانلود کنند. بااینکه فضای مورد نیاز بازی روی PS4 و PC اعلام نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که روی دو پلتفرم دیگر هم فضای مورد نیاز مشابهی را مشاهده کنیم. یکی از موارد دیگر در مورد بازی‌ Control، مربوط به سیستم پیشنهادی آن روی کامپیوتر می‌شود. سیستمی که در ابتدا اعلام شده بود، نیازمند سخت افزار بالاتری بود. این در حالی است که سیستم پیشنهادی اخیر که از سوی رمدی منتشر شده، نشان می‌دهد که بازیکنان به سخت افزار کمتری برای اجرای بازی روی کامپیوتر خود نیاز دارند.

البته رمدی اعلام کرده است این مورد به‌معنی دانگرید شدن بازی نیست و Control روی پی سی کیفیت بالایی دارد. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Control چیست؟ آیا می‌تواند به یک بازی موفق و سرگرم کننده داستانی تبدیل شود؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده