// دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل ARISETOCRAT؛ صعود به بالای قلعه با شوالیه

بازی موبایل ARISETOCRAT را می‌توانید با شوالیه‌ای تجربه کنید که تمام هدفش رسیدن به بلندترین نقطه برج است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل ARISETOCRAT را می‌توانید در سبک آرکید تجربه کنید و پا به دنیایی بگذارید که دشمنان‌تان در بین دیوارها منتظرتان هستند و شما را از رسیدن به دیوار منع می‌کنند. این بازی اندروید توسط Kirill Losev توسعه داده شده است و یک تجربه اعتیادآور ساده محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید ساعاتی را با یک گیم‌پلی هیجان‌انگیز سرگرم شوید، بازی ARISETOCRAT انتخابی است که پشیمان‌تان نمی‌کند.

بازی ARISETOCRAT شما را در نقش یک شوالیه قرار می‌دهد و باید از بین دیوارهایی که دشمنان‌تان در آن منتظر شما هستند عبور کنید و درنهایت به بالاترین نقطه قلعه برسید. هدف شما چیزی جز رسیدن به بالای قلعه نیست و در هر مرحله این کار سخت‌تر می‌شود. با کشتن دشمنان خود می‌توانید سکه‌های بیش‌تری کسب کنید تا تجهیزات خود را ارتقا دهید. این تجهیزات بهتر به شما کمک می‌کند که حرکت خود را سریع‌تر کنید و توان شرکت در مراحل بعدی را هم داشته باشید. این بازی آرکید به شکل ساده‌ای اعتیادآور است اما سریعا این قابلیت خودش را از دست می‌دهد و شاید تنها چند روز بتوانید با آن سرگرم شوید و بعد آن را فراموش خواهید کرد. سازندگان بازی از قابلیت پلتفورمینگ به‌خوبی استفاده کرده‌اند تا مکانیسم تازه‌ای را خلق کنند. در این مکانیسم گیم‌پلی بازی پیشرفت خوبی داشته است و با سه دکمه کنترلی می‌توانید شخصیت بازی را کنترل کنید. یقینا ARISETOCRAT یکی از بهترین بازی های اندروید است و لحظات خودش خود را می‌توانید با آن بگذرانید.

ARISETOCRAT
ARISETOCRAT
ARISETOCRAT

دکمه‌های کنترلی بازی برای یادگیری بسیار ساده هستند اما همزمان وقتی بخواهید که مثل یک گیمر حرفه‌ای در قلعه پرسه بزنید و با سرعت چندبرابری حرکت کنید، کمی قضیه دشوار می‌شود و باید مدت زیادی را برای تسلط کامل روی آن صرف کنید. این موضوع را نمی‌توان به‌عنوان یک نکته منفی درنظر گرفت و چالشی است که هر بازیکن بنابر مهارت خودش باید از پسش آن بربیاید. گرافیک هنری بازی هم خوب است و سازندگان از پیکسل‌هایی با جزئیات بالا استفاده کرده‌اند. آیتم‌های متنوعی در بازی وجود دارد که با سکه‌های خود می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید و شوالیه را به درجات قدرت بالایی برسانید.

سازندگان به‌لطف ویژگی‌های پلتفورمینگ بازی، مکانیسم تازه‌ای را برای اثر خود خلق کرده‌اند

در بین دیوارهای بازی ARISETOCRAT علاوه‌بر دشمنانی که مدام به شما حمله می‌کنند، تله‌هایی را می‌بینیم که پویا و سریع هستند و باید کم کم در گذر از آن‌ها مهارت پیدا کنید. به‌دلیل لایه لایه بودن دیوارها شما می‌توانید براحتی حرکات دشمن یا تله‌هایی که به کار رفته است را مشاهده کنید و با یک برنامه‌ریزی درست و سریع از آن‌ها عبور کنید. این کار بسیار لذت‌بخش است و کنترل روان بازی هم به این قضیه کمک شایانی می‌کند.

ARISETOCRAT
ARISETOCRAT
ARISETOCRAT
در بازی ARISETOCRAT وظیفه شما این است که به بالاترین نقطه قلعه برسید و تجهیزات پیشرفته‌تر این کار را برای شما راحت‌تر می‌کند 

تنوع مراحل بازی ARISETOCRAT بالا است و حتی گاهی با تاریک کردن دیوارها چالش سختی را برای شما ایجاد می‌کنند. انیمیشن‌ها کم‌تعداد هستند و به‌طور کلی سادگی بازی توی ذوق می‌زند. با وجود تبلیغات مزاحم واقعا نمی‌توان نکته منفی دیگری را مهم‌تر از این مورد همیشگی بازی‌های موبایل دانست! این تبلیغات طوری هستند که روی تجربه بازیکنان تاثیر مستقیم دارند و به‌دلیل ماهیت بازی شما مجبور هستید که مدام این تبلیغات را رد کنید. چنین چیزی وقتی همزمان با شکست شما در یک مرحله همزمان می‌شود، شدیدا روی اعصاب است. سازندگان به‌دلیل اعتراض بسیاری از کاربران قول داده‌اند که در آپدیت‌های بعدی این مشکل را برطرف کنند.

بازی ARISETOCRAT را می‌توان در اقات فراغت تجربه کرد اما در حدی نیست که یک هفته بعد یادتان بماند و برای آن هیجان‌زده باشید. در همین چند روز می‌توانید سکه‌های بیش‌تری کسب کنید تا تنوع بازی بالا رود و روند راحت‌تری در صعود به بالای قلعه داشته باشید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دریافت از آپارات

دانلود بازی ARISETOCRAT

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده