// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

طرفداران Monster Hunter: World می‌خواهند که گودزیلا به این بازی اضافه شود

اخیرا تعدادی از طرفداران بازی Monster Hunter: World از کپکام درخواست کرده‌اند که شخصیت گودزیلا را به این بازی اضافه کند.

بازی Monster Hunter: World را می‌توان یک موفقیت بزرگ برای کمپانی کپکام تلقی کرد. Monster Hunter: World نه تنها به پرفروش‌ترین بازی‌ای تبدیل شده که توسط کپکام منتشر شده، بلکه روند به‌روزرسانی‌های منظم و باارزشی نیز که برای آن منتشر شده است، ادامه دارد. اگرچه این بازی در حال حاضر نیز مملو از محتواهای جذاب و هیجان انگیز است، اما برخی از طرفداران آن علاقه دارند تا حتی محتواهای بیشتری را نیز برای آن متصور شوند.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، یکی از طرفداران بازی در وب‌سایت ردیت و زیربخش مربوط‌به Monster Hunter: World یک پست ایجاد کرده است و در آن گفته که آرزو دارد به‌نحوی شاهد حضور هیولا محبوب گودزیلا در این بازی باشد. درست شنیدید، آرزوی این شخص اضافه شدن محبوب‌ترین هیولای تمام دوران به محبوب‌ترین بازی است که با حال و هوای شکار هیولاهای غول‌پیکر ساخته شده است. تحقق این آرزو بسیار عالی به‌نظر می‌رسد و تعداد زیادی از طرفداران بازی نیز از پست این شخص حمایت کرده‌اند. بخشی از صحبت‌های این شخص با نام کاربری LMEOXDRAWR را در زیر مطالعه می‌کنید:

رویا و آرزوی من این است که ببینم کمپانی Capcom با کمپانی لجندری توهو همکاری کند و شخصیت گودزیلا را وارد بازی کند. دیدن و حتی مبارزه کردن با این شخصیت در بازی بسیار هیجان‌انگیز است و شاید بتوان برای او زره و تجهیزات ویژه‌ای نیز مهیا کرد!

یکی دیگر از طرفداران پا را فراتر نیز گذاشته و ایده‌ی جذاب‌تری نیز مطرح کرده است. وی به کپکام پیشنهاد داده که علاوه بر شخصیت Godzilla، شخصیت شاه گیدورا را نیز وارد بازی Monster Hunter: World کنند. این شخص گفته که در این ایده شما می‌توانید به گودزیلا کمک کنید که با گیدورا مبارزه کند. در این پست سایر طرفداران نیز به گفتگو پرداخته‌اند و در مورد موضوعات مختلفی از جمله اضافه شدن تجهیزات و آیتم‌های ویژه برای این دو هیولا نیز سخن گفته‌اند!

بازی Monster Hunter World

در کل، تمامی ایده‌های گفته شده روی کاغذ بسیار جذاب و هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسند. شاید بتوان تنها مانع یا گره‌ی کار را قانع کردن کمپانی Legendary یا Toho Studios دانست که مالک شخصیت گودزیلا هستند. به‌همین دلیل، ممکن است در عمل هیچ‌گاه شاهد چنین رخدادی نباشیم. البته در نظر داشته باشید که پیش‌تر شاهد کراس‌اورهای به‌مراتب پیچیده‌تر و به‌ظاهر سخت‌تری نیز بوده‌ایم؛ پس طرفداران این بازی و این ایده نباید امید خود را از دست بدهند.

اگرچه ممکن است هیچ‌گاه شاهد اضافه شدن این شخصیت‌های محبوب و منفور به Monster Hunter: World نباشیم، اما تصور حضور و مبارزه با آن‌ها نیز خالی از لطف نیست. بازی Monster Hunter: World در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد. همچنین، بسته الحاقی Iceborne این بازی در تاریخ ۱۵ شهریور ماه (۶ ماه سپتامبر) در اختیار کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت و در انتهای زمستان هم برای کاربران کامپیوتر عرضه می‌شود.

نظر شما چیست؟ آیا ممکن است روزی شاهد حضور گودزیلا در این بازی باشیم؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده