// سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷

فروش بازی Marvel Ultimate Alliance 3 بیشتر از حد انتظار بوده است

به‌تازگی اعلام شده که Marvel Ultimate Alliance 3 فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و سومین فروش قدرتمند در میان انحصاری‌های سال ۲۰۱۹ نینتندو سوییچ را به خود اختصاص داده است.

مدتی است که بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order روانه‌ی بازار شده است و با وجود عملکرد متوسط آن، به‌نظر می‌رسد کاربران بسیاری آن را تهیه کرده‌اند. طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از کاربران توییتر به نام Benji-Sales که مدعی است به آمار فروش بازی‌ها در ایالات متحده دسترسی دارد، در حساب کاربری خود اعلام کرده است که Marvel Ultimate Alliance 3 در ۴۸ ساعت پس از عرضه، فروش خوبی را تجربه کرده و بهتر از حد انتظار عمل کرده است.

در ادامه این کاربر افزوده است که Marvel Ultimate Alliance 3 به‌ سومین بازی انحصاری نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۹ تبدیل شده است که شروع قدرتمندی داشته است. درواقع نام این بازی درکنار New Super Mario Bros U Deluxe و Super Mario Maker 2 قرار گرفته است. همچنین از نظر فروش با سایر بازی‌های ترد پارتی، Marvel Ultimate Alliance 3 نسبت‌به Mortal Kombat 11 و Crash Team Racing Nitro-Fueled شروع بهتری داشته است.

البته سرعت فروش و عملکرد بازی امکان دارد در روزهای آتی کاهش پیدا کند، اما در دو روز اول، Marvel Ultimate Alliance 3 عملکرد خوبی داشته است. متاسفانه میزان فروش این بازی دنیای مارول مشخص نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم نینتندو آمار فروش بازی را منتشر می‌کند یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده