نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹

سریال Euphoria برای فصل دوم تمدید شد

در پی استقبال منتقدان و بینندگان، شبکه HBO از تمدید سریال Euphoria با بازی زندیا، برای فصل دوم خبر داده است.

از ماه گذشته بود که پخش سریال Euphoria (سرخوشی) از شبکه HBO آغاز شد که این سریال با استقبال خوبی از منتقدان و در ادامه بینندگان مواجه شد و همچنین قسمت چهارم این سریال که بامداد دوشنبه این هفته به روی آنتن رفت، با افزایش چشمگیر بیننده مواجه و به پربیننده‌ترین قسمت سریال Euphoria از زمان شروع پخش تبدیل شده است. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون،‌ این سریال برای فصل دوم تمدید شده است. شبکه HBO اعلام کرد که سریال Euphoria برای فصل دوم تمدید شده که قابل انتظار است مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید و احتمالا در سال ۲۰۲۰ منتشر شود. سریال Euphoria براساس یک سریال غیر آمریکایی به همین نام در دست ساخت است که داستان گروهی از نوجوانان دبیرستانی را دنبال خواهد کرد و به موضوعاتی چون مشکلات اعتیاد به مواد مخدر، هویت، رسانه‌های اجتماعی، عشق و دوستی خواهد پرداخت. 

تمرکز سریال Euphoria روی رو بنت با بازی زندیا، دختر ۱۷ ساله‌ای است که اعتیاد به مواد مخدر دارد و به‌تازگی از توانبخشی بازگشته است و او در تلاش است تا بهتر آینده‌اش را درک کند. زمانی که رو با جولز وان که پدر و مادر او به تازگی طلاق گرفته و به این شهر نقل مکان کرده‌اند، آشنا می‌شود، زندگی او به طرز چشمگیری تغییر می‌کند که مانند رو دارای غم و اندوه و مشکلات زیادی است و به دنبال جایی است که به آن تعلق داشته باشد. علاوه بر زندیا، استورم رید، مود اپتاو، آلجی اسمیت، اریک دین، جیکوب الردی، باربی فررا، هانتر شیفر، سیدنی سوئینی، آستین آبرامز، لوکاس گیگ، الکسا دمی و نیکا کینگ، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Euphoria حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

سام لوینسون، کارگردان و نویسنده فیلم Assassination Nation (ملت ترور)، وظیفه ساخت این سریال درام با تم نوجوانان را بر عهده داشته است. HBO برای ساخت سریال Euphoria با بخش تلویزیونی کمپانی فیلمسازی A24 همکاری کرده که در صورت استقبال توسط منتقدان و بینندگان شبکه، احتمالا برای فصل بعدی نیز تمدید خواهد شد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده