// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۴

کنسول نینتندو سوییچ لایت رسما معرفی شد

ساعتی قبل پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیار نینتندو بالاخره به صورت رسمی از نسخه کوچک‌تر نینتندو سوییچ با اسم نینتندو سوییچ لایت رونمایی کرد.

از ماه‌ها قبل نینتندو با عملکرد خود نشان می‌داد در حال کار کردن روی نسخه کوچک‌تر یا همان مینی کنسول محبوب خود است و طی هفته‌های اخیر، فروشگاه‌های بسیاری از سراسر جهان به ساخت نینتندو سوییچ لایت (Nintendo Switch Lite) اشاره کردند. این کنسول فقط از نظر اندازه با نسخه اصلی سوییچ تفاوت ندارد؛ بلکه نینتندو سوییچ لایت یک کنسول کاملا دستی است که برخلاف برادر بزرگتر خود هیچ پورت HDMIای برای آن در نظر گرفته نشده است و امکان اتصال به تلویزیون را ندارد. 

نینتندو سوییچ لایت نسبت به سوییچ وزن کمتری دارد، دیگر نمی‌توانید جوی‌کان‌ها را جدا کنید و سایز صفحه نمایش لمسی دستگاه به ۵.۵ اینچ کاهش یافته است. متاسفانه عضو جدید خانواده نینتندو فاقد سیستم لرزش جوی‌کان‌ها (HD Rumble) است و نمی‌توانید کنترلرها را از کنسول جدا کنید ولی قادر خواهید بود به صورت بیسیم جوی‌کان‌ها را به نینتندو سوییچ لایت خود متصل کنید. همچنین بر اساس ادعای نینتندو، باتری این کنسول می‌تواند بین ۳ تا ۷ ساعت برحسب بازی که انجام می‌دهید شارژ نگه‌دارد که در حدود ۳۰ دقیقه بیشتر از نسخه بزرگ‌تر سوییچ است. 

نینتندو سوییچ لایت

قیمت نینتندو سوییچ لایت هم مناسب انتخاب شده و شما با ۲۰۰ دلار می‌توانید این کنسول را تهیه کنید و با توجه به بازی‌هایی که قرار است در آینده به این کنسول بیایند و قیمت سایر پلتفرم‌های قابل حمل برای بازی‌های ویدیویی می‌توان گفت نینتندو قیمت بسیار هوشمندانه‌ای برای Nintendo Switch Lite در نظر گرفته است. از اینجا می‌توانید تریلر معرفی این کنسول را در یوتیوب تماشا کنید.

نینتندو سوییچ لایت

نینتندو سوییچ مینی در تاریخ ۲۹ شهریور در سه رنگ زرد، خاکستری و فیروزه‌ای عرضه خواهد شد و نسخه ویژه بازی Pokemon این کنسول هم در ۱۷ آبان در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد نینتندو سوییچ لایت چیست؟ آیا به خرید این کنسول دستی علاقه دارید؟ نظرات خود را با سایر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده