// چهار شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بیش از دو میلیون مرحله تاکنون در بازی Super Mario Maker 2 ساخته شده است

حساب کاربری آمریکا نینتندو در توییتر اعلام کرده است که از زمان عرضه Super Mario Maker 2، بیش از دو میلیون مرحله توسط کاربران ساخته و آپلود شده‌اند.

بازی Super Mario Maker 2 در تاریخ هفت تیر ماه (۲۸ ژوئن) در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت. طبق جدیدترین اخبار بازی و توییت جدید حساب کاربری آمریکا نینتندو، این بازی در کمتر از دو هفته توانسته است رکورد جالبی را ثبت کند.

در جریان این توییت نینتندو اعلام کرده است که کاربران دو میلیون مرحله مختلف آپلود کرده‌اند. به‌عبارتی از زمان عرضه بازی تاکنون (۱۲ روز)، به‌صورت روزانه ۱۸۲ مرحله مختلف توسط کاربران آپلود شده است که آمار شگفت‌انگیزی است. در این میان اشاره کنم که تعداد مراحل ساخته شده و آپلود شده توسط کاربران، بدین معنا نیست که تمامی آن‌ها کیفیت بالایی دارند. می‌توان انتظار داشت که نزدیک به ۷۵ درصد آن‌ها مراحلی هستند که کیفیت لازم را ندارند.

بااین‌حال در میان مراحل ساخته شده، می‌توان مراحل جذاب و سرگرم کننده‌ای را مشاهده کرد. حتی بعضی از آن‌ها مراحلی هستند که حسابی شما را به‌چالش می‌کشند و باید مهارت بالایی داشته باشید. در انتها نظر شما کاربران نینتندو سوییچ چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ نظر خود را با زومجی درمیان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده