نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۶

بازی Yooka-Laylee and the Impossible Lair معرفی شد

پیش از برگزاری E3 2019، استودیوی بازیسازی Playtonic با انتشار تریلری رسما از بازی Yooka-Laylee and the Impossible Lair رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی و اخبار نمایشگاه E3 2019، دنباله بازی Yooka-Laylee رسما تایید و اعلام شده است. استودیوی بازیسازی Playtonic و کمپانی Team17 که به ترتیب وظیفه ساخت و انتشار این بازی را بر عهده دارند، به‌تازگی اولین تریلر بازی Yooka-Laylee and the Impossible Lair را منتشر کرده‌اند که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این بازی پلتفرمر و گیم پلی آن هستیم. طبق اطلاعات رسمی منتشر شده، این بازی جدید که ترکیبی از یک بازی ماجراجویی و پلتفرمر است، Yooka و Laylee باید توانایی‌های خود را ترکیب کنند تا از یک سری از چالش‌ها را در سطوح و مراحل پر جنب و جوش 2.5D عبور و همچنین پازل‌هایی را در یک دنیای سه بعدی زیبا در سرزمین عجایب بازی حل کنند. ماموریت آن‌ها نجات Queen Phoebee's Royal Beettalion Guard در هر مرحله و سطح است و Capital B نیز سخت‌ترین چالش بازی در Impossible Lair است. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر بازی Yooka-Laylee and the Impossible Lair را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی Yooka-Laylee and the Impossible Lair قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ برای پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود و انتظار می‌رود در طول E3 2019 خبرهای بیشتری از این بازی منتشر شود. بازی Yooka-Laylee در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و با وجود دریافت نقدهای متوسط، این بازی توانسته نظر مردم را به خود جلب کند و طبق آماری که در آذر سال گذشته منتشر شده بود، تا به امروز بیش از یک میلیون نسخه از بازی Yooka-Laylee به فروش رفته است.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده