// چهار شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

نسخه کامل تریلر گیم پلی Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد

استودیو ریسپاون به‌تازگی نسخه کامل تریلر گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را که در رویداد EA Play 2019 پخش شد، منتشر کرده است.

در رویداد EA Play 2019 بود که یک تریلر ۱۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به‌نمایش گذاشته شد. بااین‌حال به‌نظر می‌رسید که مخاطبان آنطور که باید و شاید جذب بازی، مخصوصا سیستم مبارزات نشده‌اند. همچنین بعضی از کاربران به این فکر افتاده‌اند که گیم‌پلی بازی، کاملا خطی است و آزادی عمل خاصی در دسترس کاربران قرار داده نشده است.

در ادامه، در اواخر EA Play یک دموی طولانی‌تر از تریلر گیم‌پلی Star Wars Jedi: Fallen Order برای خبرنگاران به‌نمایش گذاشته شد که حاوی یک صحنه سینمایی AT-AT، نگاهی به درخت مهارت‌های بازی و امتیازهایی که برای این بخش کسب می‌کنید و همچنین نگاهی عمیق‌تر به سیستم مبارزات و ترکیب مهارت‌ها با یکدیگر بود. نکته‌ی جالب این است که در نمایشگاه E3 2019، نسخه کامل‌تری از دمویی که برای ژورنالیست‌ها نمایش داده شده بود، در اختیار بعضی از آن‌ها قرار گرفت. این دموی ۲۵ دقیقه‌ای که قادر به تجربه‌اش هم بودند، بعضی از المان‌های مترویدوانیایی بازی را نمایش می‌داد و همچنین با تجربه‌ی گیم‌پلی، می‌توانند بیش از پیش با سیستم مبارزات بازی ارتباط برقرار کنند.

ظاهرا سیستم مبارزات بازی بسیار روان و خوب کار شده‌اند و حتی بدون داشتن مهارت و آزاد سازی مهارت‌های مختلف، باز هم می‌توانید از آن لذت ببرید. بااین‌حال تمامی این موارد در اختیار کاربران قرار نگرفته بود. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، تریلر ۲۵ دقیقه‌ای گیم‌پلی این بازی را در دسترس قرار داده است. استیگ آزماسن، کارگردان بازی استار وارز: جدای فالن اوردر، با انتشار یک پست در وبسایت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) اعلام کرده است:

ماه‌ها طول کشید که ما در مورد نحوه نمایش محتویات خود تصمیم بگیریم. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که یک نگاه اولیه ۱۵ دقیقه‌ای به گیم‌پلی و مبارزات با لایت سیبر را به‌نمایش بگذاریم که فانتزی مبارزاتی یک جدای را نشان می‌دهد. بااین‌حال نباید فکر کنید که سیستم مبارزات بسیار آسان یا بیش از حد قوی، طراحی شده‌ است. قول می‌دهم که بازیکنان در طول تجربه‌شان با چالش‌های عمیقی روبه‌رو خواهند شد. این مورد برای طراحی مراحل بازی هم صدق می‌کند. جهان بازی حالت غیر خطی دارد و برای طراحی آن از سری Metroid، Castlevania و سری Souls الهام گرفته‌ایم.

استیگ آزماسن در ادامه صحبت‌های خود در مورد جهان بازی افزود:

سیاره‌های مختلفی در بازی طراحی شده‌اند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را انتخاب کنند و ازطریق سفینه‌ی بازی به آن‌ها سفر کنند. بازیکنان در این جهان‌ها می‌توانند مهارت‌های خاص و ارتقاهای مختلفی را پیدا کنند و راه‌جدیدی را برای ورود به سایر سیاره‌ها فراهم می‌کند که تجربه‌ای خاص را ارائه می‌دهد.

در ادام آزماسن در مورد اینکه چرا ابتدا یک تریلر ۱۵ دقیقه‌ای منتشر شده است، اعلام کرده است که با این ویدیو ۱۵ دقیقه‌ای موارد زیادی برای نشان دادن وجود داشت و تجربه‌ی دموی ۲۵ دقیقه‌ای، باعث می‌شد تا تمامی مواردی که نشان داده شده‌اند، به‌خوبی درک شوند. همچنین وی گفته است که استودیو ریسپاون مدام در حالت آزمایش کردن گیم‌پلی بازی است تا چالش‌های لازم در دسترس کاربران قرار داده شود و همچنین برای ارائه‌ی یک گیم‌پلی و تجربه‌ی ارزشمند، در حال بررسی موارد مختلفی هستند؛ تجربه‌ای که قصد دارد کاربران را در جایگاه یک جدای قرار دهد.

در ادامه بازیکنان می‌توانند تریلر ۲۵ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی در تاریخ ۲۴ آبان ماه برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده