// سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۴۶

بازی SkateBird معرفی شد [E3 2019]

در جریان کنفرانس خبری Kinda Funny Games در نمایشگاه E3 2019، بازی SkateBird معرفی شد و کمپین کیک استارتر این بازی هم راه‌اندازی شد.

یکی از کنفرانس‌های امسال که برای حمایت از بازی‌های مستقل راه‌اندازی شد، کنفرانس خبری Kinda Funny Games بود که گفته شد قرار است ۶۰ بازی مستقل در آن به‌نمایش گذاشته شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی در نمایشگاه E3 2019 و کنفرانس خبری Kinda Funny Games، بازی مستقل SkateBird با انتشار یک ویدیو معرفی شد.

استودیو Glass Bottom Games، سازنده بازی اسکیت‌برد، سعی دارد ازطریق این بازی مخاطبان بازی‌های اسکیت‌برد را به‌خود جذاب کند. به‌عبارتی تیم سازنده با الهام از سری Tony Hawk و قرار دادن ساختار این مجموعه در جهانی فانتزی، SkateBird را به‌وجود آورده است. همچنین تیم سازنده اعلام کرده است که یک کمپین حمایت مالی برای عرضه بازی SkateBird راه‌اندازی شده است تا کاربران بتوانند برای عرضه‌ی بازی کمک کنند.

دراین‌میان اگر دوست دارید قبل از کمک کردن، بازی را تجربه کنید، می‌توانید دموی آلفا بازی را هم‌اکنون تجربه کنید که توسط تیم سازنده ساخته و عرضه شده است. برای دانلود نسخه آلفا SkateBird تنها کافی است که به اینجا مراجعه کنید. در انتها می‌توانید تریلر معرفی بازی SkateBird را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده