نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۵

احتمال عرضه کنسول Xbox One با طرح Game of Thrones

پس از پخش جدید‌ترین قسمت سریال Game of Thrones، مایکروسافت تیزری منتشر کرده که احتمالا مربوط به کنسولی با طرح گیم آف ترونز است. 

سریال Game of Thrones در حال رسیدن به قسمت‌های پایانی است و پنجمین اپیزود از فصل هشتم این سریال هم دیروز پخش شد که به‌زودی می‌توانید نقد آن را در زومجی بخوانید. اما با اینکه سریال کم کم در حال تمام شدن است، به‌نظر می‌رسد که علاقه‌مندان آن قادر به تهیه کنسول ایکس‌باکس وان با طرح گیم آف ترونز خواهند بود. البته فعلا اطلاعات دقیقی در این مورد ارائه نشده است اما پس از پخش اپیزود پنجم، مایکروسافت تیزری در اکانت توییتر رسمی ایکس‌باکس منتشر کرده که در آن شاهد نمایان شدن یک محصول از میان شعله‌های آتش هستیم که روی آن حالتی مثل پوست اژدها دارد و نماد Targaryen‌ها هم روی آن دیده می‌شود. مایکروسافت اطلاعات بیش‌تری از این محصول ارائه نکرده و فقط طرفداران را دعوت به صبر بیش‌تر کرده است!

با این حال اگر کمی در تیزر منتشر‌شده دقت کنیم، متوجه خواهیم شد که محصول مذکور به‌احتمال زیاد یک کنسول ایکس باکس وان با طرح گیم آف ترونز است؛ کنسولی که شاید صرفا به‌تعداد محدود تولید شود و برای دریافت آن لازم به انجام کار‌های خاصی باشد یا شاید هم شاهد تولید انبوه از آن باشیم؛ اتفاقی که قطعا استقبال خوب طرفداران سریال را در پی خواهد داشت و می‌تواند به محصولی پرطرفدار تبدیل شود. 

نظر شما در مورد این محصول چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده