نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

پنج شنبه هفته جاری شاهد یک رونمایی از سری Ghost Recon خواهیم بود

طبق اعلام یوبی‌سافت، پنج‌شنبه هفته جاری شاهد یک رونمایی مرتبط با سری Ghost Recon خواهیم بود که شاید نسخه‌ای جدید از آن باشد. 

سری Ghost Recon یکی از مجموعه‌های قدیمی و محبوب یوبی‌سافت است که با سبک خاص تاکتیکی خود همواره طرفداران زیادی داشته است. آخرین نسخه این مجموعه Ghost Recon Wildlands بود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، احتمال دارد تا هفته جاری شاهد معرفی یک نسخه جدید از این مجموعه باشیم. 

به طور دقیق‌تر، یوبی‌سافت اخیرا با انتشار یک توییت اعلام کرده است که پنج‌شنبه این هفته قرار است یک رونمایی مرتبط با این سری داشته باشد. این اتفاق در پی باز شدن یک سایت جدید مربوط به این مجموعه در هفته گذشته است و قرار است ساعت ۲۳ روز پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت شاهد این رونمایی باشیم. هنوز اطلاعات خیلی دقیق در رابطه با اینکه این محتوا چه خواهد بود ارائه نشده است و شاید شرکت فرانسوی یک نسخه کاملا جدید از بازی را معرفی کند یا اینکه این رونمایی مربوط به یک محتوای جدید برای بازی Ghost Recon: Wildlands باشد. 

همچنین شایعه‌هایی وجود دارند مبنی بر اینکه احتمالا پنج‌شنبه شاهد معرفی نسخه جدیدی از سری خواهیم بود که برخلاف Ghost Recon: Wildlands، حالتی جهان‌باز نخواهد داشت و بیش‌تر یک شوتر تاکتیکی مثل نسخه‌های Advanced Warfighter یا Future Solider این مجموعه خواهد بود. به هر حال برای اطلاع دقیق از این موضوع باید منتظر روز پنج‌شنبه باشیم. زومجی این رونمایی را در سریع‌ترین زمان ممکن پوشش خواهد داد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده