// جمعه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

فروش مجموعه Call of Duty به ۳۰۰ میلیون نسخه رسید

شرکت اکتیویژن اعلام کرده است که فروش مجموعه Call of Duty، به ۳۰۰ میلیون نسخه رسیده است.

Call of Duty را می‌توان یکی از مجموعه‌های با ارزش صنعت بازی‌های ویدیویی دانست که از زمان اولین نسخه‌اش در سال ۲۰۰۳ تا به امروز، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت اکتیویژن (Activision) اعلام کرده است که فروش این سری به ۳۰۰ میلیون نسخه رسیده است.

البته مجموعه کالاف دیوتی، اولین مجموعه‌ای نیست که مرز فروش ۳۰۰ میلیون نسخه را رد کرده است. در گذشته مجموعه Pokemon در سال ۲۰۱۷ توانست مرز فروش ۳۰۰ میلیون نسخه را رد کند. همچنین چند سال پیش هم سری Sonic the Hedgehog توانسته بود ۳۵۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد. اولین نسخه از مجموعه کالاف دیوتی در سال ۲۰۰۳ روانه‌ی بازار شد و اینفینیتی وارد (Infinity Ward) وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را برعهده داشت.

کالاف دیوتی به خوبی توانست جنگ جهانی دوم را به تصویر بکشد و کاربران زیادی را به خود جذب کرد. چند سال بعد و با خرید استودیوهای اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) و تری آرک (Treyarch) توسط اکتیویژن، به‌ صورت سالیانه شاهد عرضه نسخه جدید Call of Duty بودیم. همچنین اخیرا استودیوهایی نظیر Raven Software و High Moon هم در ساخت و ریمستر نسخه‌های قدیمی این مجموعه دخیل بوده‌اند. متاسفانه اطلاعات دقیقی از نسخه بعدی کالاف دیوتی در دسترس نیست، اما شایعه شده است که اینفینیتی وارد در حال توسعه Call of Duty: Modern Warfare 4 است. استودیو Tencent هم در حال ساخت نسخه‌ی موبایل کالاف دیوتی است.

نظر شما کاربران زومجی در مورد مجموعه کالاف دیوتی چیست؟ آیا Modern Warfare 4 در دست ساخت است یا اینفینیتی وارد به سراغ نسخه‌ای کاملا جدید خواهد رفت؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده