// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

کپکام در حال توسعه چندین بازی با موتور گرافیکی RE Engine است

شرکت کپکام در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرده است که در حال توسعه بازی‌های مختلفی با موتور گرافیکی RE Engine است.

کپکام (Capcom) به‌واسطه موتور گرافیکی RE Engine توانسته است بازی‌های با کیفیتی را بسازد و تمامی آن‌ها دست‌به‌دست هم داده‌اند تا کپکام بتواند عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. موتور گرافیکی RE Engine برای اولین بار روی بازی Resident Evil 7: Biohazard استفاده شد و در ادامه، برای ساخت بازی‌های Resident Evil 2 Remake و Devil May Cry 5 هم مورد استفاده قرار گرفت. حال کپکام اعلام کرده است که در حال ساخت بازی‌های بیشتری با موتور گرافیکی RE Engine است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در جریان گزارش مالی شرکت کپکام از سال مالی گذشته از کپکام پرسیده شد که چه بازی‌هایی در آینده از موتور گرافیکی RE Engine استفاده می‌کنند. کپکام جواب دقیقی به این سوال نداد و نگفت که چه بازی‌هایی در دست ساخت هستند، اما اعلام کرد که کپکام از موتور گرافیکی RE Engine روی بازی‌های مختلف خود که در آینده منتشر می‌شوند، استفاده کرده است. کپکام در این باره گفت:

با اینکه نمی‌توانیم تعداد دقیق بازی‌ها را اعلام کنیم یا بازه زمانی عرضه‌شان را در دسترس قرار بدهیم، اما بازی‌های مختلفی وجود دارند که ازطریق RE Engine در حال توسعه هستند.

همچنین در ادامه کپکام در مورد نسل آینده توسعه بازی‌های ویدیویی و استفاده از RE Engine هم سخن گفته است:

بازی‌های نسل فعلی که ما از موتور گرافیکی RE Engine روی آن‌ها استفاده کردیم، توانستند مورد تحسین قرار بگیرند و عملکرد خوبی داشته باشند. همچنین در مراحل اولیه توسعه RE Engine، آن را طوری طراحی کردیم که بتوانیم آن را برای نسل بعد هم تقویت کنیم، زیرا RE Engine یکی از نقات قوت ما به‌حساب می‌آید که در نسل بعدی بازی‌های ویدیویی هم از آن استفاده خواهیم کرد.

یکی از نقاط قوت RE Engine، ارائه جلوه‌های بصری بسیار با کیفیت است. در هر یک از بازی‌هایی که از RE Engine استفاده شده است، شاهد جلوه‌های بصری متفاوت و فوق‌العاده‌ای هستیم و مورد عجیبی نیست که کپکام حساب ویژه‌ای روی این موتور گرافیکی باز کرده است. با این‌حال باید منتظر ماند و ببینیم که کپکام روی چه بازی‌هایی از RE Engine استفاده کرده است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا در نمایشگاه E3 2019 شاهد تعدادی از این بازی‌ها خواهیم بود؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده