// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۸

تصویر مفهومی جدید بازی DOOM Eternal با محوریت دروازه جهنم

استودیو اید سافتور و کمپانی بتسدا به‌تازگی تصویری مفهومی از بازی DOOM Eternal منتشر کرده‌اند که دروازه‌های جهنم را نشان می‌دهد.

در سال ۲۰۱۶ بازی Doom که توسط استودیو اید سافتور ساخته شده بود به‌دست کمپانی بتسدا منتشر شد و پس از آن زمزمه‌ها و اطلاعاتی از ساخت بازی DOOM Eternal توسط این دو شرکت بزرگ اعلام شد که از این اتفاق تقریبا یک سال می‌گذرد. اگرچه قرار است که اطلاعات بیشتر از این بازی را ماه آینده و در جریان رویداد محبوب E3 2019 بشنویم، اما حالا و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Bethesda زودتر از موعد دست‌به‌کار شده و تصویری مفهومی از این بازی مورد انتظار را منتشر کرده است.

این تصویر که در حساب توییتر بازی DOOM Eternal منتشر شده، از نوع تصاویر مفهومی و هنری است و تنها یک نمای هنری کلی از دروازه جهنم در این بازی را به ما نشان می‌دهد. در پشت این دروازه نیز شخصیت Doom Slayer را می‌توان مشاهده کرد که ایستاده است و به این دروازه نگاه می‌کند. نقشی شیطانی نیز روی دروازه هک شده که از شیطانی بودن محل پشت آن دروازه خبر می‌دهد. تصویر مفهومی منتشر شده از بازی DOOM Eternal را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

doom eternal

این تصاویر مفهومی می‌توانند نشان‌دهنده‌ی این حقیقت باشند که دنیا و محیط بازی‌های Doom و DOOM Eternal تا چه حد جالب و مهیج طراحی شده است. اگرچه سرگرمی و هدف اصلی در هردوی این بازی‌ها شلیک کردن به تقریبا هر چیزی است که می‌بینید، اما اگر به‌نحوی زمان داشته باشید و بتوانید لحظه‌ای از حملات دشمنان رهایی پیدا کنید، با نگاهی به اطراف خود می‌توانید متوجه جزییات فوق‌العاده خوب و بالای این آثار از جانب استودیو Id Software شوید و از آن لذت ببرید. با توجه به این تصویر اگر بخواهیم یک نظر کلی در مورد بازی DOOM Eternal بدهیم، می‌توان گفت که این نسخه نیز مانند نسخه‌ی قبلی از سطح جزییات بالایی در محیط بازی برخوردار خواهد بود.

اگرچه هنوز شرکت Bethesda زمان دقیقی برای انتشار این بازی اعلام نکرده و تنها به این بسنده کرده که بازی در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد، اما به احتمال زیاد در طول هفته‌های پیش‌رو و در جریان رویداد E3 2019 شاهد اعلام رسمی تاریخ انتشار آن خواهیم بود. صرف‌نظر از زمان دقیق انتشار، بازی DOOM Eternal قرار است برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود و در نهایت نیز برای پلتفرم جدید گوگول استیدیا نیز در دسترس قرار گیرد.

در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی پیش‌تر در زومجی خواندید که بازی Doom Eternal با کیفیت 4K روی سرویس استریمینگ Stadia اجرا می‌شود. در خبری دیگر نیز جدیدترین تریلر گیم‌پلی آن را روی پلتفرم گوگل استیدیا مشاهده کردید.

نظرات خود را در رابطه با تصویر منتشر شده از بازی و همچنین خودِ بازی، با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده