// پنجشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

لحظات آغازین بازی Marvel's Spider-Man در Dreams بازسازی شد

یکی از بازیکنان بازی Dreams، ویدیویی منتشر کرده است که در آن ساخت لحظات آغازین بازی Spider-Man را در این بازی نشان می‌دهد.

همان‌طور که می‌دانید چند هفته پیش نسخه Early Access بازی Dreams به‌صورت عمومی و با قیمت ۳۰ دلار منتشر شد و استودیو مدیا مولکول این فرصت را در اختیار بازیکنان قرار داد تا بتوانند تا زمان عرضه نسخه نهایی، بخش‌های مختلف بازی را تجربه کنند و خلاقیت خود را به رخ دیگران بکشند. حال در جدیدترین اخبار بازی، یک کاربر در شبکه اجتماعی توییتر ویدیویی منتشر کرده است که در آن به‌وسیله بازی دریمز لحظات آغازین بازی انحصای کنسول پلی استیشن 4 یعنی Marvel's Spider-Man را بازسازی کرده است.

این کاربر که Tamir Williams نام دارد، ابتدا یک ویدیوی رندر نشده منتشر کرد و از تماشاچیان خود پرسید که به‌نظرشان تصاویر مربوط به کدام بازی است. سپس با رندر محیط اطراف و شخصیت اصلی ویدیو، مشاهده می‌کنیم که شخصیت اسپایدرمن در حال حرکت از میان ساختمان‌ها است و شما را یاد لحظات آغازین بازی Marvel's Spider-Man استودیوی اینسامنیاک گیمز می‌اندازد.

این ویدیو تنها یک نمونه از تلاش کاربران برای خلق صحنه‌های جذاب در بازی دریمز است و امیدواریم در آینده بیشتر شاهد موارد این‌چنینی باشیم. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار نسخه نهایی این بازی مشخص نشده است و تا آن زمان مدیا مولکول قصد دارد تا با دریافت بازخوردهای دارندگان نسخه Early Access، بازی را با به‌روزرسانی‌های بیش‌تر کامل کرده و نواقص احتمالی آن را برطرف کند.

در ادامه می‌توانید نسخه نهایی ویدیوی بازی اسپایدرمن را که Tamir Williams در بازی Dreams ساخته است، مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده