// شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

فروش بازی Minecraft از ۱۷۶ میلیون نسخه عبور کرد

به‌مناسبت ۱۰ سالگی Minecraft، مایکروسافت اعلام کرده است که فروش کلی این بازی در سراسر جهان، از مرز ۱۷۶ میلیون نسخه عبور کرده است.

Minecraft را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی دانست که تا به امروز روی پلتفرم‌های متعددی عرضه شده است و کاربران، به‌واسطه‌ی ساختار بازی توانسته‌اند قسمتی از جهان‌های سایر بازی‌های ویدیویی را در ماینکرفت بازسازی کنند. حال ۱۰ سال از عرضه‌ی ماینکرفت می‌گذرد و شرکت مایکروسافت و استودیو Mojang، به‌ترتیب ناشر و سازنده Minecraft، اطلاعات جدیدی را از فروش این بازی منتشر کرده‌اند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که فروش بازی Minecraft در سراسر جهان از مرز ۱۷۶ میلیون نسخه عبور کرده است. با در نظر گرفتن اینکه ماینکرفت تقریبا روی تمامی پلتفرم‌ها عرضه شده است، رسیدن به این آمار و ارقام آن‌چنان دور از ذهن نیست. موردی که دراین‌میان توجه شما را جلب می‌کند، فروش ۳۰ میلیون نسخه‌ای بازی روی کامپیوتر است. باتوجه‌به آمار منتشر شده، به‌نظر نمی‌رسد تا به امروز محصولی روی پی سی ۳۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد و ماینکرفت در این راستا توانسته است دستاورد بسیار خوبی را از آن خود کند.

پس از منتشر شدن آمار فروش ماینکرفت، می‌توان گفت که Minecraft پرفروش‌ترین بازی در صنعت بازی‌های ویدیویی است. نظر شما کاربران زومجی در مورد ماینکرفت و عملکرد این بازی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده