نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

طرفداران Game of Thrones خواستار بازسازی کامل فصل هشتم شدند

علاقمندان Game of Thrones در اقدامی عجیب از HBO درخواست کردند یک بار دیگر فصل آخر این مجموعه را از نو تولید کند.

این روزها بحث‌های مرتبط با بازی تاج و تخت (Game of Thrones) به اوج خود رسیده است و طرفداران این مجموعه از اتفاقات رخ‌داده در قسمت‌های اخیر  راضی نیستند. این قضیه به جایی رسیده که یکی از این افراد به سراغ ساخت صفحه‌ای در سایت Change رفته است تا از این طریق اعتراض خود را به گوش مسئولین اچ‌بی‌او (HBO) برساند.

در متن اعتراض چنین آمده است:

دیوید بنیاف و دی بی وایس ثابت کرده‌اند که اگر منابع اولیه (کتاب‌های جرج آر آر مارتین) در اختیار نداشته باشند، به نویسندگانی بی‌کفایت تبدیل می‌شوند.

این مجموعه لیاقت فصل پایانی مناسب‌تری را دارد و از اچ‌ بی‌ او می‌خواهیم به این درخواست ما رسیدگی کند.

این یکی از نظراتی است که طرفداران سریال در این زمینه داشته و بیشترین لایک از طرف سایرین به‌دست آورده است:

اصلاً دوست ندارم این دو نفر را در نزدیکی مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) ببینم.

فرد دیگری هم گفته است:

هشت سال طول کشید تا شخصیت‌پردازی کاراکترهای بازی تاج و تخت به اینجا برسد و آن‌ها تنها برای ارائه صحنه‌هایی غافل‌گیرکننده به همه آن شخصیت‌پردازی‌ها گند زدند.

تا این لحظه بیش از ۷۰۰ هزار نفر این نامه اعتراضی را امضا کرده‌اند که در نوع خود رقم بزرگی محسوب می‌شود ولی نیازی به توضیح نیست که حتی اگر تعداد امضاها به چند میلیون هم برسد، تغییری در ماجرا ایجاد نخواهد شد و شاید تنها بتوانیم شاهد نظارت بیشتر اچ‌بی‌او روی ساخت سریال‌های جانبی بازی تاج و تخت باشیم.

فصل هشتم و پایانی بازی تاج و تخت تا امروز نتوانسته است موفقیت فصل‌های قبلی را به‌دست آورد و انتشار هر قسمت جدید هم خشم و عصبانیت طرفداران را بیشتر می‌کند. از جمله آخرین قسمت پخش شده با عنوان ناقوس‌ها (The Bells) که بحث‌های زیادی به همراه داشت و می‌توانید نقد آن را در زومجی مطالعه کنید.

در این میان بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که همین قسمت توانسته است رکورد بیشترین تعداد بیننده را در کل مجموعه از آن خود کند؛ موضوعی که البته بیشتر از کیفیت آن، به مواردی چون رو به پایان بودن سریال مربوط می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده