نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار بازی Shakedown: Hawaii مشخص شد؛ تایید ساخت نسخه فیزیکی

استودیو وی‌بلنک اینترتینمنت با انتشار تریلری تاریخ انتشار دنباله Retro City Rampage یعنی بازی Shakedown: Hawaii را اعلام کرد.

استودیو Vblank Entertainment بازی Shakedown: Hawaii را که اثری ۱۶ بیتی و دنباله‌ای برای بازی مستقل Retro City Rampage به حساب می‌آید، در جریان اولین کنفرانس Nindies کمپانی نینتندو در اسفند ماه سال ۱۳۹۵ معرفی کرد. در آن زمان اعلام شد که این بازی در ماه آوریل سال ۲۰۱۷ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد، اما این اتفاق رخ نداد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو وی‌بلنک اینترتینمنت پس از تاخیرهای پیاپی نهایتا تاریخ انتشار دقیق و قیمت این بازی را مشخص کرده است. بازی Shakedown: Hawaii در تاریخ ۱۷ اردیبهشت (۷ می) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن ویتا و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و در زمان عرضه ۱۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

بازی Shakedown: Hawaii همچنین برای کنسول Nintendo 3DS نیز منتشر خواهد شد، هر چند این نسخه به زمان بیشتری برای توسعه نیاز دارد و با اندکی تاخیر نسبت به سایر نسخه‌ها منتشر می‌شود. با اینکه هیچ تاریخ انتشاری برای این نسخه از بازی اعلام نشده است، اما استودیو وی‌بلنک اینترتینمنت ادعا می‌کند که این نسخه «با فاصله کوتاهی» از سایر نسخه‌ها منتشر می‌شود. این اطلاعیه همچنین تایید می‌کند که وی‌بلنک اینترتینمنت روی نسخه هر دو مدل Nintendo 3DS و New Nintendo 3DS کار می‌کند. علاوه بر مشخص شدن تاریخ انتشار، تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Shakedown: Hawaii در وبلاگ پلی‌استیشن منتشر شده است که بخش‌های مختلف آن را در معرض نمایش قرار می‌دهد.

همانند بازی Retro City Rampage DX، برای بازی Shakedown: Hawaii نیز یک نسخه فیزیکی مخصوص کنسول پلی استیشن ویتا در نظر گرفته شده است که در ماه آینده در دسترس این دسته از کاربران قرار می‌گیرد. نسخه فیزیکی بازی که ۲۹.۹۹ دلار قیمت دارد، از تاریخ ۱۳ اردیبهشت (۳ می) از طریق وب‌سایت وی‌بلنک برای پیش خرید در دسترس قرار می‌گیرد و تنها ۴ هزار و ۸۰۰ نسخه از آن تولید می‌شود. برای اینکه بدانید در زمان عرضه می‌توانید انتظار چه مواردی را از بازی داشته باشید، شما در ادامه قادر به تماشای تریلر تازه بازی Shakedown: Hawaii که The Consultant نام دارد، هستید. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده