نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۵

آپدیت 6.50 پلی استیشن 4 منتشر شد

سونی امروز آپدیت 6.50 پلی‌استیشن 4 را منتشر کرد که از ویژگی‌های آن، می‌توان به فراهم کردن قابلیت استفاده از Remote Play روی دستگاه‌های iOS اشاره کرد. 

سونی در جدید‌ترین اقدامش برای به‌روزرسانی نرم‌افزار کنسول پلی استیشن 4، آپدیت 6.50 این کنسول را منتشر کرد که حجمی در حدود ۴۵۰ مگابایت دارد. این آپدیت برخلاف چند به‌روزرسانی جزئی اخیر کنسول، تغییرات نسبتا بیش‌تری برای آن به ارمغان می‌آورد که مهم‌ترین آن‌ها، فراهم کردن امکان استفاده از ویژگی Remote Play روی دستگاه‌های iOS است. به‌لطف این ویژگی از این پس دارندگان گوشی‌ها و تبلت‌های مبتنی بر سیستم‌عامل iOS، می‌توانند از این ویژگی روی دستگاه‌های خودشان استفاده کنند. 

اما به جز این، آپدیت 6.50 پلی‌استیشن 4 تغییرات دیگری هم دارد که البته صرفا فقط در یک سری کشور‌ها در دسترس هستند. یکی از این تغییرات، امکان انتخاب حالت تصویر 720p در حین استفاده از Niconico Live است و ویژگی دیگر هم امکان تنظیم کلید ضربدر به‌عنوان کلید Enter به‌جای دایره است. برای این منظور می‌توان به قسمت Setting و سپس System مراجعه و تیک گزینه Use X Button for Enter را فعال کرد. البته همان‌طور که اشاره شد هردو این ویژگی‌ها صرفا مخصوص کشور‌ها و کنسول‌هایی با ریجن خاص هستند و روی همه دستگاه‌ها در دسترس نخواهند بود. 

دانلود آپدیت 6.50 کنسول PS4 ضروری است و برای وارد شدن به حساب کاربری PSN خودتان حتما باید کنسول خود را آپدیت کنید. در صورت عدم شروع خودکار دانلود آپدیت، می‌توانید به قسمت تنظیمات و آپدیت کنسول بروید و دستی دانلود آن را آغاز کنید. 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده