// سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳

بازی Trine 4: The Nightmare Prince با انتشار تریلری معرفی شد

استودیو Frozenbyte و کمپانی Modus Games با انتشار یک تریلر از بازی Trine 4: The Nightmare Prince رونمایی کردند.

علاقه‌مندان به بازی‌های سبک پازل، استودیو Frozenbyte (فروزن‌بایت) را به واسطه بازی‌های سری Trine می‌شناسند. اوایل سال جاری بود که همکاری بین این استودیو و کمپانی Modus Games در راستای ساخت تازه‌ترین بازی سری مذکور یعنی بازی Trine 4: The Nightmare Prince اطلاع رسانی شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، به واسطه انتشار یک تریلر این بازی به صورت رسمی معرفی شد.

استودیو سازنده در بازی Trine 4: The Nightmare Prince به سراغ ریشه‌های سری Trine رفته است و از سبک طراحی 2.5 بعدی سایداسکرولینگ بهره برده است. این سبک پیش از این در بازی‌های Trine و Trine 2 مورد استفاده قرار گرفته است. این تصمیم از آن جهت منطقی جلوه می‌کند که تصمیم استودیو فروزن‌بایت مبنی بر ساخت بازی Trine 3: The Artifacts of Power به صورت کاملا سه‌بعدی، منجر به دشواری غیر‌منتظره روند توسعه آن شده است. علی‌رغم این امر، بازی مذکور نسبت به آثار قبلی موفق عمل نکرد و امتیازات به مراتب پایین‌تری از منتقدین دریافت کرد.

بازگشت به فرمول کلاسیک سری Trine به این معنا نیست که در قبال بازی Trine 4: The Nightmare Prince با اثری ساده و به دور از جزئیات رو‌به‌رو هستیم. سازندگان این بازی جلوه‌های بصری و پازل‌های آن را ارتقا داده‌اند و امکان تجربه بازی به صورت Co-op چهار‌نفره را فراهم کرده‌اند. همچنین یک سیستم مبارزه پیچیده هم در بازی تعبیه شده است. تمامی این موارد را می‌توانید در تریلر معرفی این بازی که در زیر قابل مشاهده است، تماشا کنید. از لحاظ داستانی، در بازی Trine 4: The Nightmare Prince، با آمادئوس، زویا و پونتیوس، پروتاگونیست‌های سری Trine همراه شده و قدم در راه پیدا کردن شاهزاد سلیوس که رویا‌های مخربش رنگ واقعیت گرفته‌اند، می‌گذاریم.

دانلود از آپارات

بازی Trine 4: The Nightmare Prince در فصل پاییز روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. علاوه بر این در بازه زمانی ذکر شده مجموعه Trine: Ultimate Collection در دسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، PS4 و Xbox One قرار خواهد گرفت. این مجموعه در کنار هر چهار بازی سری Trine، حاوی مواردی همچون کتاب هنری و نقشه جهان بازی Trine 4: The Nightmare Prince است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده