نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

بازی Borderlands 3 احتمالا در Pax East 2019 معرفی می‌ شود

با توجه به توییت جدید استودیو گیرباکس، احتمالا به‌زودی و در رویداد Pax East شاهد معرفی رسمی بازی Borderlands 3 خواهیم بود. 

Borderlands 3 یکی از آن دست بازی‌هایی است که طرفداران مدت‌ها منتظر معرفی آن بوده‌اند و حال با‌توجه به جدید‌ترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد این بازی به‌زودی و در جریان رویداد Pax East که تقریبا دو هفته دیگر برگزار خواهد شد، رسما معرفی می‌شود. استودیو گیرباکس، سازنده این اثر، اخیرا یک توییت جالب به‌همراه یک تصویر منتشر کرده که در آن شاهد تابلویی هستیم که تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین) روی آن ثبت شده است؛ در این تاریخ رویداد Pax East برگزار می‌شود و توییت گیرباکس به حضور این استودیو در این رویداد اشاره دارد. 

بازی Borderlands 3

اما جالب‌تر از این، عبارت Exit 3 است که در گوشه سمت راست تصویر دیده می‌شود و خیلی‌ها اعتقاد دارند منظور از عدد ۳ در این عبارت، بازی Borderlands 3 است و در این رویداد شاهد معرفی رسمی این بازی خواهیم بود؛ اثری که از مدت‌ها پیش در دست توسعه است و بدون شک معرفی رسمی آن خبر خوبی برای علاقه‌مندان به بازی‌های آخرالزمانی خواهد بود. 

نسخه‌های قبلی Borderlands با ارائه گیم‌پلی دیوانه‌وار در دنیایی آخرالزمانی تجربیاتی فراموش‌نشدنی بودند و حال باید منتظر ماند و دید که نسخه سوم این مجموعه چه حس و حالی خواهد داشت. نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی به‌اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده