// چهار شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

نسخه فیزیکی بازی The Outer Worlds تایید شد

بازی سبک اکشن نقش آفرینی The Outer Worlds از استودیو آبسیدین به صورت فیزیکی با قیمت ۶۰ دلار عرضه خواهد شد.

در جریان مراسم The Game Awards 2018، استودیو آبسیدین از بازی جدید خود با نام The Outer Worlds رونمایی کرد و به سرعت در لیست انتظار بسیاری از بازیکنان قرار گرفت. اطلاعاتی راجع به زمان انتشار دقیق این بازی مشخص نیست، اما حالا می‌دانیم که این بازی به صورت فیزیکی و دیجیتالی قابل خرید خواهد بود.

بنابر گفته‌ی سایت گیم اینفورمر، پرایوت دیویژن، ناشر بازی The Outer Worlds اعلام کرده که علاوه بر عرضه دیجیتالی، به صورت فیزیکی نیز برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی به قیمت ۶۰ دلار عرضه خواهد شد، اما تاریخ انتشار دقیق این بازی تا به الان توسط استودیو آبسیدین اعلام نشده است.

دنیای بازی The Outer Worlds تا حدودی برای گشت و گذار بازیکنان باز است، اما نمی‌توان آن‌ را به صورت یک بازی جهان باز تمام عیار با نقشه‌ای گسترده در نظر گرفت؛ در عوض دنیای این بازی شامل چندین منطقه در دو سیاره مختلف می‌شود که چیزی شبیه به سری بازی Borderlands است. همچنین کمی قبل اعلام شد که بازی The Outer Worlds به هیچ عنوان از خرید درون برنامه‌ای پشتیبانی نمی‌کند؛ در نتیجه بازیکنان مشکلات خریدهای درون برنامه‌ای را نخواهند داشت.

استودیوی Obsidian Entertainment بازی‌های محبوبی مانند Fallout: New Vegas و Wasteland 2 را در کارنامه‌ دارد پس تعجبی ندارد که افراد زیادی منتظر انتشار بازی جدید آن‌ها باشند. زمان انتشار دقیق بازی در سال ۲۰۱۹ هنوز اعلام نشده است، اما این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده