نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۶

بازی Dead by Daylight برای نینتندو سوییچ تایید شد؛ عرضه در پاییز 2019

از پاییز ۲۰۱۹ دارندگان نینتندو سوییچ می‌توانند بازی Dead by Daylight را روی کنسول خود تجربه کنند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، امروز قسمتی جدید از رویداد Nintendo Direct برگزار شد که در جریان آن از بازی‌های بسیار زیادی پرده‌برداری شد و خبرهای به‌شدت جذاب و هیجان‌انگیزی به‌دست گیمرها رسید.

درجریان تازه‌ترین قسمت برنامه‌ی نینتندو دایرکت، مشخص شد که بازی Dead by Daylight، ساخته‌ی جذاب، محبوب و هولناک استودیو Behaviour Interactive به‌زودی راهی نینتندو سوییچ خواهد شد؛ طبق گفته‌ی سازندگان و با توجه به ویدیویی که از آن منتشر شده، بازی مذکور در پاییز ۲۰۱۹ در دسترس دارندگان کنسول هیبریدی شرکت نینتندو قرار خواهد گرفت.

در بازی Dead by Daylight یک بازیکن در نقش یک هیولا و قاتل وحشتناک قرار می‌گیرد و دیگر بازیکنان باید با فرار و تعمیر یک‌سری دستگاه برقی، راه فرار خودشان را بسازند که در غیر این صورت کشته خواهند شد. بازی به‌قدری میان گیمرها محبوب و موفق شده که حدود ۳ میلیون نسخه از آن فروش رفته و همچنان روند صعودی و روبه‌جلوی تجاری آن ادامه دارد.

بازی Dead by Daylight پاییز ۲۰۱۹ راهی نینتندو سوییچ خواهد شد. این بازی را هم‌اکنون می‌توانید روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. در این میان، هنوز مشخص نیست که آیا تمامی بسته‌های الحاقی‌ای که تا امروز برای بازی منتشر شده، در روز انتشار نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی برای آن در دسترس خواهد بود یا نه.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده