نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۳۶

بسته الحاقی جدید بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order در جریان The Game Awards 2019 معرفی شد

در جریان رویداد The Game Awards، با انتشار یک تریلر از بسته‌ی الحاقی بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order که Rise of the Phoenix نام دارد، رونمایی شد.

رویداد The Game Awards 2019 آغاز شده و همانطور که برگزارکنندگان آن پیش‌تر اعلام کرده بودند، در کنار اعلام برندگان و برترین بازی‌های سال، از محتویات جدید و بازی‌های تازه‌ای که قرار است در سال‌های آینده در دسترس گیمرها قرار بگیرند نیز رونمایی می‌شود.

در جریان آخرین اخبار بازی، در رویداد گیم آواردز ۲۰۱۹ جدیدترین محتوای قابل‌دانلود بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order با نام Rise of the Phoenix با پخش یک تریلر معرفی شد. این بسته‌ی الحاقی همانطور که از نامش هم مشخص است، شخصیت‌هایی از سری اکس من را به بازی می‌آورد و به‌واسطه‌ی آن، گیمرها می‌توانند بازی را با کاراکترهایی مثل کیبل، گمبیت، آیس‌من، فینیکس و بیشتر تجربه کنند. این بسته‌ی الحاقی در تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی) منتشر می‌شود. بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order را هم‌اکنون می‌توانید روی نینتندو سوییچ تجربه کنید. در ادامه توجه شما را به‌این تریلر جدید جلب می‌کنیم.

تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده