// چهار شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

نسخه Early Access بازی Hades در استیم منتشر شد

سوپرجاینت گیمز علاوه‌بر عرضه کردن بازی Hades به‌صورت Early Access در استیم، به کسانی که آن را خریداری کنند، یک نسخه رایگان از بازی Pyre هدیه می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Supergiant Games بازی Hades را به‌صورت دسترسی پیش از موعد یا همان Early Access در فروشگاه استیم عرضه کرده است و همچنین برای کسانی که این بازی را خریداری کنند، به‌صورت رایگان یک نسخه از بازی Pyre را نیز در نظر گرفته است.

اگر قصد خرید Hades را دارید باید بدانید که چندین نسخه مختلف از این بازی وجود دارد. نسخه استاندارد که تنها شامل خود بازی است و با ۲۰ درصد تخفیف ارائه شده است و می‌توانید به‌جای پرداخت قیمت اصلی بازی (۲۴.۹۹ دلار) با پرداخت ۱۹.۹۹ دلار صاحب آن شوید. یک باندل نیز برای خرید موجود است که شامل خود بازی و ساندترک‌های آن می‌شود و می‌توانید به‌جای پرداخت مبلغ ۳۴.۹۸ دلار، با ۲۳ درصد تخفیف آن را به قیمت ۲۶.۹۸ دلار تهیه کنید. آخرین باندل نیز که Supergiant Collection نام دارد، شامل بازی‌های Hades، Bastion، Transistor و Pyre می‌شود که می‌توانید آن را با پرداخت ۸۰.۶۸ دلار (۱۹ درصد تخفیف نسبت به قیمت اصلی ۹۹.۹۳ دلار) خریداری کنید.

Hades

تخفیف درنظر گرفته شده برای نسخه استاندارد بازی به‌ مناسبت انتشار آن در استیم است و تنها تا تاریخ ۱۷ ماه دسامبر (۲۶ آذر ماه) فعال خواهد بود. دریافت بازی Pyre به‌ازای خرید نیز تا دوم ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ (۱۲ دی ماه) برقرار خواهد بود و اگر می‌خواهید به‌صورت رایگان صاحب بازی Pyre شوید باید تا پیش از این تاریخ یکی از نسخه‌های بازی را تهیه کنید.

بازی Hades که در سبک روگ لایک و دانجن کراولر ساخته شده است، شما را در نقش یک شاهزاده قرار می‌دهد که باید سعی کنید از چنگال Hades، صاحب و پادشاه دنیای زیرین (در افسانه‌های یونان) فرار کنید. در این مأموریت با خدایان دیگری نیز مانند Zeus، Athena و Poseidon رو‌به‌رو خواهید شد که البته برای کمک به شما آمده‌اند و باعث ارتقای توانایی‌های شما می‌شوند. در این بازی با هر بار مردن پیشرفت‌های شما منتقل می‌شود و به میزان بیشتری با داستان بازی آشنا خواهید شد. براساس توضیحات استیم، در این بازی شاهد ترکیب المان‌هایی هستیم که در ساخته‌های پیشین استودیو سوپرجاینت وجود داشته‌اند.

بازی Hades در حقیقت اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی و به‌صورت انحصاری در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد و از آن زمان به‌روزرسانی‌های زیادی هم برای آن منتشر شد که علاوه‌بر رفع ایراد‌ها، محتوای زیادی را نیز به بازی اضافه کرد. سوپرجاینت هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه رسمی بازی در استیم اعلام نکرده است و تنها گفته شده که قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی باشد.

اگر شما نیز پیش‌تر این بازی را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده