// دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۷

استودیو کوجیما پروداکشنز در آینده به سراغ ساخت فیلم خواهد رفت

هیدئو کوجیما در جریان مصاحبه خود با BBC اعلام کرده که استودیو کوجیما پروداکشنز در آینده به‌سراغ ساخت فیلم سینمایی می‌رود.

علاقه‌ی هیدئو کوجیما، کارگردان Death Stranding، به‌ساخت فیلم‌های سینمایی و همچنین سینما، بر مخاطبان پوشیده نیست. وی بارها در توییت‌های مختلف از این علاقه صحبت کرده است و حتی بعضی از کاربران دلیل استفاده از میان‌پرده‌های متعدد در بازی‌های کوجیما را به این مورد ربط می‌دهند. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، هیدئو کوجیما در مصاحبه‌ی اخیر خود با ‌BBC اعلام کرده است که استودیو کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، در آینده به‌سراغ ساخت فیلم می‌رود. وی دراین‌باره می‌گوید:

در آینده، استودیو کوجیما پروداکشنز به‌سراغ ساخت فیلم‌های سینمایی می‌رود. اگر بتوانید یک کار را به‌درستی انجام دهید، می‌توانید سایر کارها را هم به‌درستی انجام دهید.

متاسفانه اینکه کوجیما پروداکشنز چه زمانی به‌سراغ ساخت فیلم سینمایی می‌رود، اعلام نشده است. همچنین وی در ادامه در مورد وضعیت گیمینگ این استودیو صحبت کرد:

من فکر می‌کنم که تا چند سال آینده، گیمینگ به سمت سیستم‌های استریم می‌رود.

این گفته بدین معنا است که بازی‌ساز محصولی را می‌سازد که همانند فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی، روی هر صفحه‌نمایشی پخش می‌شود. کوجیما در انتهای صحبت‌های خود اعلام کرد که دوست دارد وارد این حیطه شود و محصولی را بسازد که روی هر پلتفرم و صفحه‌نمایشی اجرا شود. 

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های هیدئو کوجیما چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده