نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱

نوآ هاولی نویسنده و کارگردان فیلم بعدی Star Trek خواهد بود

طبق جدید‌ترین اخبار منتشر‌شده، وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم بعدی Star Trek به نوا هاولی واگذار شده است.

نوا هاولی، خالق سریال‌های Fargo و Legion، قرار است کارگردانی و نویسندگی فیلم بعدی پیشتازان فضا (Star Trek) را برعهده داشته باشد. همچنین اعلام شده که هرچند هنوز اطلاعاتی از داستان این فیلم در دست نیست ولی در آن شاهد ایفای نقش بازیگرانی چون کریس پاین، کارل اوربان، زوئی سالدانا و زاکاری کوئینتو خواهیم بود. 

به‌علاوه شرکت Bad Robot که متعلق به جی.جی آبرامز است یکی از تهیه‌کننده‌های این فیلم خواهد بود و خود نوا هاولی هم از طریق شرکت 26 Keys یکی دیگر از تهیه‌کننده‌های این فیلم به‌حساب می‌آید. این قسمت از Star Trek چهارمین فیلم در دنیای سینمایی آن خواهد بود و در نظر داشته باشید که این فیلم، با اثر دیگری که توسط پارامونت ساخته می‌شود و کوئنتین تارانتینو وظیفه تهیه‌کنندگی و مارک ال.اسمیت هم وظیفه نویسندگی آن را برعهده دارند، متفاوت است. 

چهارمین فیلم قرار بود سال گذشته اکران شود و اس.جی کلارکسون به‌عنوان کارگردان آن در نظر گرفته شده بود و کریس همسورث هم قرار بود برای ایفای نقش پدر کریس پاین در آن فیلم حضور داشته باشد. با این حال به دلیل نهایی نشدن توافق‌ها و قرارداد‌ها، در نهایت آن پروژه ساخته نشد. 

اولین تجربه کارگردانی نوا هاولی برای یک فیلم بلند به Lucy in the Sky مربوط می‌شود که در جریان فستیوال فیلم تورنتو نمایش داده شد و بازیگرانی چون ناتالی پورتمن و جان هم در آن ایفای نقش کرده بودند. باید منتظر ماند و دید که این کارگردان در نهایت تا چه حد با فیلم بعدی پیشتازان فضا موفق خواهد بود. 


منبع ورایتی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده