نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

دو ویدیو جدید از فیلم Knives Out منتشر شد

شرکت لاینزگیت به‌تازگی دو ویدیو رسمی جدید از فیلم Knives Out با بازی دنیل کریگ و کریس ایوانز منتشر کرده است.

مدتی پیش بود که اولین ویدیو رسمی فیلم Knives Out (چاقوها بیرون) منتشر شد که در این ویدیو شاهد معرفی رنسام ترومبی با بازی کریس ایوانز، بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو ویدیو جدید از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. در اولین ویدیو جدید فیلم Knives Out که شرکت لاینزگیت اخیرا آن را منتشر کرده، کارآگاه بنوا بلنک با بازی دنیل کریگ، از خانواده شخص به قتل رسیده درخواست می‌کند تا تکمیل تحقیقات و حل شدن پرونده از شهر خارج نشوند که در ادامه شاهد واکنش خانواده مقتول هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Knives Out داستان کارآگاهی را دنبال می‌کند که در حال بررسی قتلی است که خانواده شخص به قتل رسیده در مرکز این پرونده عجیب و غریب و بسیار مرموز قرار دارد. درواقع تمرکز فیلم روی قتل هارلان ترومبی است که حال تمامی اعضای خانواده او مضنون به قتلش هستند. علاوه‌بر این، ویدیوی دیگری از فیلم Knives Out نیز منتشر شده که در این ویدیو بنوا بلنک در حال صحبت با لیندا ترومبی با بازی جیمی لی کرتیس، است که او در این ویدیو به‌دنبال حقیقت است و شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را نیز تماشا کنید:

دانلود از آپارات

رایان جانسون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، فیلم Brick (آجر) و فیلم Looper (لوپر)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. جانسون برای نوشتن فیلمنامه فیلم Knives Out از رمان‌های آگاتا کریستی الهام گرفته است. دنیل کریگ، کریس ایوانز، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، کیت استنفیلد، آنا د آرماس، تونی کولت، کاترین لانگفورد، کریستوفر پلامر، دان جانسون و جیدن مارتل، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Knives Out حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Knives Out برای اکران در تاریخ ۲۷ نوامبر امسال (۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این اولین تریلر این فیلم در ماه تیر امسال، دومین تریلر در ماه شهریور امسال و همچنین تریلر نهایی آن در اوایل این ماه منتشر شده بودند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده