نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

دومین تریلر رسمی سریال The Mandalorian منتشر شد

لوکاس فیلم و دیزنی پلاس دومین تریلر سریال The Mandalorian را منتشر کردند که در آن شاهد یک اقتباس بسیار متفاوت از دنیای جنگ ستارگان هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) منتشر شده است. بامداد امروز بود که لوکاس فیلم دومین تریلر رسمی سریال Star Wars را منتشر کرد که در این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات سریال بودیم که تمرکز آن روی یک بانتی هانتر به‌نام ماندالوریان است. شخصیت ورنر هرتسوک در طول تریلر می‌گوید که حرفه پیچیده‌ای است و دومین تریلر سریال The Mandalorian نشان می‌دهد که این اثر قرار است یک اقتباس متفاوت از دنیای جنگ ستارگان با تم و لحن یک اثر وسترن و جدی باشد. این تریلر روابط و همچنین اخلاق ماندالوریان را نیز به خوبی نشان می‌دهد که شخصیتی کم حرف، خونسرد و بی‌رحم است که در طول تریلر برای لحظات کوتاهی شاهد حرف زدن او نیز هستیم. همچنین در طول تریلر به یک بانتی هانتر محبوب نیز اشاره می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز، امید ابطحی، ورنر هرتسوک، امیلی اسوالو، نیک نولتی و جولیا جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات اولین سریال ساخته‌شده در جهان Star Wars قرار است پس از سقوط امپراطوری در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) و پیش از ظهور گروه فرقه اول (First Order) در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) جریان داشته باشد. جان فاورو با سابقه‌ی کارگردانی دو قسمت اول سه‌گانه‌ی Iron Man (آیرون من)، فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) و فیلم The Lion King (شیر شاه)، وظیفه‌ی ساخت سریال The Mandalorian را بر عهده داشته است. 

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر امسال (۲۱ آبان) آغاز به کار خواهد کرد که هم‌زمان با آن، پخش سریال The Mandalorian که در ۸ قسمت تولید شده است، از این سرویس استریم آغاز خواهد شد که می‌توانید برنامه پخش آن را در اینجا مشاهده کنید. پیش از این در ماه شهریور، اولین تریلر رسمی سریال The Mandalorian در نمایشگاه D23 امسال منتشر شده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده