نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۳۲

اولین تریلر سریال The Mandalorian پخش شد [D23 2019]

در پنل دیزنی پلاس در نمایشگاه D23 امسال، لوکاس فیلم اولین تریلر رسمی سریال The Mandalorian را پخش کرد که حاوی تصاویری جذاب برای طرفداران مجموعه‌ی بزرگ «جنگ ستارگان» است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) منتشر شده است. بخشی از نمایشگاه D23 امسال، به پخش اولین تریلر رسمی سریال Star Wars (جنگ ستارگان) توسط لوکاس فیلم و والت دیزنی اختصاص داشت. در این تریلر با جایزه‌بگیر جدیدی آشنا می‌شویم که در همان ابتدا می‌فهمیم گروهی از استورم‌تروپرها را سلاخی کرده است. پدرو پاسکال (بازیگر نقش اوبرین مارتل در سریال Game of Thrones) نقش اصلی این سریال را که یک جایزه‌بگیر مثل جنگو و بوبافِت است، بر عهده دارد. در طول تریلر شاهد نمایش شخصیت‌های اصلی متعدد و سیاره‌هایی مختلف هستیم که نشان از تنوع لوکیشن‌های سریال در فصل اول دارند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، لوکاس فیلم اولین پوستر رسمی The Mandalorian را نیز منتشر کرده است؛ پوستری که مشخصا روی پروتاگونیست اصلی قصه و سفینه‌ی فضایی او تمرکز دارد.

پوستر سریال The Mandalorian

پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز، امید ابطحی، ورنر هرتسوک، امیلی اسوالو، تایکا وایتیتی (صداپیشگی) و نیک نولتی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات اولین سریال ساخته‌شده در جهان Star Wars قرار است پس از سقوط امپراطوری در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) و پیش از ظهور گروه فرقه اول (First Order) در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) جریان داشته باشد. دیو فیلونی، تایکا وایتیتی، دبورا چو، ریک فامویوا و برایس دالاس هاوارد وظیفه کارگردانی قسمت‌های فصل اولِ اولین سریال «جنگ ستارگان» را بر عهده داشته‌اند. 

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) آغاز به کار خواهد کرد که هم‌زمان با آن، سریال The Mandalorian که در ۸ قسمت تولید شده است، از این سرویس/شبکه‌ی استریمی/اینترنتی پخش خواهد شدجان فاورو با سابقه‌ی کارگردانی دو قسمت اول سه‌گانه‌ی Iron Man (آیرون من)، فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) و فیلم The Lion King (شیر شاه)، وظیفه‌ی ساخت سریال The Mandalorian را بر عهده دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده