نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۵

جولیا جونز به جمع بازیگران سریال The Mandalorian پیوست

جولیا جونز، بازیگر فیلم The Twilight، جدیدترین بازیگری است که حضور او در سریال The Mandalorian تایید و اولین تصویرش در سریال نیز منتشر شده است.

مدتی پیش بود که اولین تریلر رسمی سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) در نمایشگاه D23 امسال منتشر و با استقبال بسیار خوب طرفداران دنیای جنگ ستارگان مواجه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در سریال Star Wars تایید و اعلام شده است. به‌تازگی EW تصویر جدیدی از این سریال لایو اکشن را منتشر کرده که در این تصویر شاهد حضور شخصیت ماندالوریان با بازی پدرو پاسکال، به‌همراه کارا دون با بازی جینا کارانو، هستیم که در این تصویر بازیگر دیگری نیز حضور دارد. جولیا جونز در واقع جدیدترین بازیگری است که حضور او در سریال The Mandalorian تایید می‌شود و در تصویر جدید منتشر شده از سریال شاهد حضور او هستیم که در حال حاضر اطلاعاتی از نقش جونز در این سریال منتشر نشده است. همچنین تصویر جدید دیگری از سریال The Mandalorian نیز منتشر شده که در این تصویر ماندالوریان و کارا دون در حال مبارزه با گروهی نامشخص هستند و شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

سریال The Mandalorian

سریال The Mandalorian

جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز، امید ابطحی، ورنر هرتسوک، امیلی اسوالو، تایکا وایتیتی (صداپیشگی) و نیک نولتی، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات اولین سریال ساخته‌شده در جهان Star Wars قرار است پس از سقوط امپراطوری در فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) و پیش از ظهور گروه فرقه اول (First Order) در فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) جریان داشته باشد. جونز بیشتر برای بازی در سه قسمت از فیلم The Twilight Saga (گرگ‌ومیش) شناخته می‌شود که شاهد حضور او در آثار دیگری چون فیلم Wind River (رودخانه ویند) و ۲ قسمت از فصل دوم سریال Westworld (وست ورلد) نیز بودیم که قرار است شاهد حضور این بازیگر ۳۸ ساله در فصل سوم سریال Goliath (جالوت) نیز باشیم.

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر امسال (۲۱ آبان) آغاز به کار خواهد کرد که هم‌زمان با آن، پخش هفتگی سریال The Mandalorian که در ۸ قسمت تولید شده است، از این سرویس استریم آغاز خواهد شدجان فاورو با سابقه‌ی کارگردانی دو قسمت اول سه‌گانه‌ی Iron Man (آیرون من)، فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) و فیلم The Lion King (شیر شاه)، وظیفه‌ی ساخت سریال The Mandalorian را بر عهده دارد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده