نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

ویژگی Photo Mode امروز به بازی Control اضافه می‌شود

طبق اعلام رمدی، ویژگی Photo Mode امروز به بازی Control اضافه خواهد شد تا کاربران بتوانند عکس‌های دلخواه‌شان را از بازی و محیط‌هایش بگیرند. 

Control، بازی جدید استودیو رمدی، چندی پیش منتشر شد و حال استودیو فنلاندی در حال کار روی محتوای پس از انتشار این بازی است. در همین راستا، طبق اعلام سازندگان ویژگی Photo Mode از امروز قرار است به بازی اضافه شود تا بازیکنان بتوانند عکس‌های دلخواه خودشان را از محیط‌های بازی و اتمسفر ماورایی آن ثبت کنند. طبق اطلاعاتی که ویدا استارکویچ یکی از مدیران رمدی در بلاگ پلی‌استیشن منتشر کرده، حالت Photo Mode بازی امکان تنظیم زاویه دوربین و مواردی مثل نقطه فوکوس را به بازیکنان می‌دهد و ۱۰ فیلتر مختلف هم در آن قرار گرفته است تا بتوانید عکس‌هایتان را با ظاهر دلخواه ثبت کنید. 

استارکویچ در ادامه این مطلب همچنین اشاره کرده که تا پایان سال، قرار است یک محتوای رایگان با نام Expeditions هم برای تمام افرادی که بازی را خریداری کرده‌اند منتشر شود؛ محتوایی که هدف آن ارائه یک گیم‌پلی چالشی‌تر خواهد بود و قرار است شامل مأموریت‌هایی باشد که باید در مدت زمان مشخصی آن‌ها را انجام دهید تا بتوانید جوایز با‌ارزشی به‌دست بیاورید. البته استارکویچ اعلام کرده که در جریان این مأموریت‌های سورپرایز‌هایی انتظارتان را خواهند کشید که باعث سخت‌تر شدن بازی می‌شوند. 

زومجی در بررسی بازی Control، نمره ۸ را برای آن در نظر گرفت. خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

جدیدترین ساخته‌ی رمدی را می‌توان یک بازی منحصر‌به‌فرد، سرشار از نوآوری‌ در زمینه‌های مختلف نامید. از سبک طراحی محیط گرفته تا سیستم مبارزات بازی، چیزی نیست که در جایی دیگر غیر از محصولات رمدی با آن برخورد کنید. متاسفانه شیوه‌ی روایت داستان در کنار مشکلاتی از قبیل طراحی نقشه‌ی ناکارآمد و مشکلات فنی بازی، از تبدیل جدیدترین ساخته‌ی رمدی به یک اثر شاهکار جلوگیری می‌کند. البته که درنهایت، درست است که شاید داستان بازی کمی ناامیدمان کرده باشد، آن هم به این دلیل که توقعات‌مان در داستان‌پردازی از رمدی کمی بالا رفته است، اما بازهم نتیجه نهایی به هیچ وجه اثری خالی از جذابیت نیست. به این ترتیب مطمئن باشید اگر کمی وقت و حوصله به‌خرج دهید، قدیمی‌ترین خانه می‌تواند شما را نیز با خود به اعماق تیره و تاریکش بکشاند.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده