// پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۸

تاریخ انتشار بسته الحاقی The Last Castle بازی The Division 2 اعلام شد

شرکت یوبیسافت به‌تازگی اعلام کرده است که دومین بسته الحاقی داستانی The Division 2 با نام Pentagon: The Last Castle در تاریخ ۲۳ مهر ماه عرضه می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

بازی The Division 2 در زمان عرضه توانست عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد و یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده دیویژن 2، به‌واسطه‌ی بسته‌های الحاقی و محتویات مختلف سعی دارد بازی خود را نو و تازه نگه دارد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربران The Division 2 از هفته آینده می‌توانند دومین بسته الحاقی داستانی The Division 2 را با نام Pentagon: The Last Castle تجربه کنند. 

یوبیسافت اعلام کرده که در تاریخ ۲۳ مهر ماه (۱۵ اکتبر) کاربران دیویژن 2 می‌توانند دومین بسته الحاقی بازی را تجربه کنند. البته تاریخ ذکر شده برای آن دسته از کاربرانی است که سیزن‌پس سال اول بازی را خریداری کرده‌اند. سایر کاربران در تاریخ ۳۰ مهر ماه (۲۲ اکتبر) می‌توانند Pentagon: The Last Castle را تجربه کنند. همچنین قرار بود یک Raid جدید هم هفته آینده در دسترس کاربران قرار بگیرد که متاسفانه اعلام شده که این رید همچنان در حال آماده‌سازی است. 

از دیگر محتویات بسته الحاقی The Last Castle هم می‌توان‌به اضافه شدن یک Specialization جدید اشاره کرد. اسپشالیزیشن Technician دارای یک راکت‌لانچر (به‌عنوان سلاح Signature) است که به‌صورت همزمان می‌تواند ۶ دشمن را هدف گرفته و از بین ببرد. همچنین همانند اسپشالیزیشن گانر دارای نارانجک EMP است که در عملکرد دشمنان اختلال به‌وجود می‌آورد. Technician در همان روز عرضه بسته الحاقی برای کاربرانی که سیزن‌پس سال اول را خریداری کرده‌اند، آزاد است. این در حالی است که سایر کاربران باید فعالیت‌های مختلفی را انجام دهند تا بتوانند به این اسپشالیزیشن جدید دسترسی پیدا کنند.

در ادامه مشخص شده است که حالت چندنفره Team Elimination هم به بازی The Division 2 اضافه می‌شود. این حالت شامل هفت راند مبارزه PvP است که بازیکن با کشتن سایر اعضای تیم حریف برنده خواهند شد. همچنین اشاره کنم که اگر زمان راند مربوطه هم تمام شد، تیمی برنده است که تعداد نفرات بیشتری در آن زنده مانده باشند. در انتها هم اشاره کنم که نقشه Wharf نیز به بازی اضافه می‌شود. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از بسته الحاقی Pentagon: The Last Castle را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده