بازی Fallout 76 متاسفانه آن چیزی نبود که هواداران منتظرش بودند. با این‌حال هواداران قدیمی مجموعه Fallout می‌توانند با دوستان خود لحظات خوبی را رقم بزنند و تروفی و اچیومنت‌های بازی را در کنار یکدیگر کسب کنند.

مقاله‌های مرتبط:

با معرفی بازی Fallout 76 و مشخص شدن اینکه این بازی تماما آنلاین است، شک و تردید در دل مخاطبان به‌وجود آمد. مخاطبانی که سال‌های زیادی است مجموعه Fallout را دنبال می‌کنند و حال از این می‌ترسیدند که داستان و گیم‌پلی فدای حالت آنلاین بازی شود. متاسفانه این اتفاق رخ داد و بازی Fallout 76 با تمام پتانسیل و محتویات استفاده نشده‌ای که دارد، به یک شکست در مجموعه فال‌اوت و کارنامه تاد هاوارد تبدیل شده است. Fallout 76 به‌خوبی اتمسفر و فضای ویرجینیای غربی را به‌تصویر کشده است، اما در بخش گیم‌پلی شاهد رویدادهای تکراری و مراحل خسته کننده‌ای هستیم و به‌دنبال آن استفاده از موتور قدیمی Creation، تنها بخشی از عواملی هستند که دست به دست هم داده‌اند تا فال‌اوت 76 نتواند مخاطبان خود را آنطور که باید و شاید سرگرم کند. در این قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت به‌سراغ بازی Fallout 76 رفته‌ایم تا علاقه‌مندان به این مجموعه بتوانند ساده‌تر از گذشته تروفی و اچیومنت‌های Fallout 76 را کسب کنند. تروفی و اچیومنت‌های بازی Fallout 76 نیازمند فارم کردن، گشت و گذار در محیط و انجام ماموریت و مراحل مختلفی است، زیرا باید سطح خود را به ۱۰۰ برسانید.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۵ از ۱۰
  • مدت زمانی که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: بین ۷۰-۸۰ ساعت
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۵۱ عدد (۳۴ تروفی برنز، ۱۵ تروفی نقره، یک تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۵۰ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: تا قبل از‌ آپدیت‌های اولیه بعضی از اچیومنت و تروفی‌ها گلیچ داشته‌اند و وضعیت‌شان در حال حاضر مشخص نیست و احتمال رفع شدن‌شان وجود دارد. با این‌حال در متن ذکر شده است که کدام اچیومنت و تروفی گلیچ دارد.
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد
  • آیا درجه سختی روی دریافت تروفی و اچیومنت‌ها تاثیر گذار است؟ خیر
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را انجام دهید: یک دور

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: از والت ۷۶ خارج شوید

این تروفی و اچیومنت را می‌توان اولین تروفی و اچیومنتی دانست که در همان ابتدای بازی آن را دریافت خواهید کرد. در این میان اشاره کنم که تمامی تروفی و اچیومنت‌هایی که در جریان بتای بازی پیش نیازهای‌شان را انجام داده‌اید، در اینجا به‌حساب نمی‌آیند. به‌عبارتی اگر از ادامه پیشرفت‌های خود مشغول بازی کردن شوید، نمی‌توانید تروفی و اچیومنت‌هایی را که مربوط به انجام مراحل هستند، دریافت کنید (مراحلی که انجام‌شان داده‌اید). از این رو باید یک کاراکتر جدید بسازید و مجددا از ابتدا مشغول تجربه‌ی بازی شوید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: اولین کانتکت را کامل کنید

پس از خارج شدن از والت ۷۶، یک مسیر روی نقشه‌ی شما مشخص می‌شود که وارد یک کمپ می‌شوید و مرحله‌ی تازه‌ای را آغاز می‌کنید که در Flatwood قرار دارد. با کامل کردن مواردی که در نظر گرفته شده است، بازیکنان می‌توانند این تروفی و اچیومنت را کسب کنند.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: Final Departure را کامل کنید

در غرب والت ۷۶ یک منطقه به نام Margantown برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که در آنجا یک مرحله‌ اصلی به نام Final Departure را آغاز خواهید کرد. این مرحله شامل پنج قسمت مختلف می‌شود که با کامل کردن تمامی قسمت‌ها، می‌توانید این تروفی و اچیومنت را کسب کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: Second Helpings را کامل کنید

تروفی و اچیویمنت بخش داستانی که آن را از دست نخواهید داد و با پیشروی در بازی آن را آزاد می‌کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: Into the Fire را کامل کنید

این تروفی و اچیومنت نیازمند کامل کردن امتحان‌های مختلفی است که از شما گرفته می‌شود. با مشاهده‌ی ویدیو زیر به‌راحتی می‌توانید تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: Recruitment Blues را کامل کنید

برای آغاز کردن این ماموریت وارد محیط The Mire و سپس Abbie’s Bunker شوید. در ادامه از Abbie’s Terminal استفاده کنید و در مورد Fort Defiance مطالعه کنید تا ماموریت Defiance has Fallen در دسترس‌تان قرار بگیرد. موارد ذکر شده به ماموریت مورد نظر این تروفی و اچیومنت ختم می‌شود.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: Heart of Enemy را کامل کنید

پس از کامل کردن مرحله Recruitment Blues، طبقه‌ی چهارم Fort Defiance در دسترس شما قرار می‌گیرد. حال در این طبقه با مشاهده نوشته Mission 099-01 Orders می‌توانید مرحله‌ی مورد نظر را آغاز کنید. در این میان بگویم که Heart of Enemy مرحله‌ای است که باید تمامی بخش‌های آن را پشت هم انجام بدهید و هیچ چک‌پوینتی برای شما در نظر گرفته نشده است. از این رو اگر در طول انجام این مرحله بازی شما کرش کرد یا از سرورهای فال‌اوت 76 بیرون افتادید، بدین معنا است که باید Heart of Enemy را از ابتدا تکرار کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: Key to the Past را کامل کنید

برای آزادسازی مرحله Key to the Past بازیکنان باید ابتدا دو مرحله‌ی دیگر را انجام بدهند. به‌عبارتی در ابتدا باید مرحله‌ی Signal Strength و در ادامه Flavors of Mayhem را انجام بدهید. پس از انجام این دو مرحله، مرحله‌ی مورد نظر در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: Coming to Fruition را کامل کنید

تروفی و اچیومنت بخش داستانی که آن را از دست نخواهید داد و با پیشروی در بازی آن را آزاد می‌کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: Bunker Buster را کامل کنید

در جریان این تروفی و اچیومنت هم باید کارهای مختلفی را انجام بدهید و به‌نقاط مختلف محیط بازی سفر کنید. از این رو برای سادگی کار تنها کافی است ویدیو زیر را تماشا کنید. Bunker Buster را می‌توان اولین مرحله اصلی خاندان Enclave در بازی Fallout 76 دانست.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: One of Us را کامل کنید

پس از انجام مرحله Bunker Buster، یک نوار کاست به اسم Welcome to Whitesprings را به‌همراه یک کارت دسترسی به مخفیگاه پیدا خواهید کرد. با گوش دادن به این نوار کاست، مرحله‌ی مورد نظر در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: Officer on Deck را کامل کنید

پیش نیاز آزادسازی این مرحله، این است که ابتدا سه مرحله Bunker Buster، One of Us و Back to Basic را کامل کنید. پس از انجام این سه مرحله، مرحله‌ی Officer on Deck در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: یک کمپ بسازید

توضیحات تروفی و اچیومنت We Must Rebuild را مطالعه کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: ۲۰ کمپ مختلف را بسازید

بازیکنان در جهان بازی فال‌اوت 76 می‌توانند از طریق پیپ بوی کمپ بسازند. حال برای اینکار در یک منطقه‌ی مجاز دکمه‌ی دایره/B را فشار دهید و در ادامه از طریق دکمه L1/LB کمپ بسازید. حال ۲۰ بار این کار را انجام بدهید تا دو تروفی و اچیومنت این بخش را دریافت کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: ۱۰۰ آیتم کمپ را بسازید

زمانی که یک کمپ ساختید، می‌توانید با آیتم‌های مختلف نظیر استفاده از حصار چوبی آن را تزئین و ایمن کنید. ساده‌ترین راه برای دریافت این تروفی و اچیومنت استفاده از حصارهای چوبی است. تا اندازه‌ای که می‌توانید از یک حصار چوبی پشت سر هم استفاده کنید و در ادامه با وارد شدن به حالت Build (از همان منو کمپ) تمامی آن‌ها را بردارید. حال آن‌قدر این کار را انجام بدهید تا تروفی و اچیومنت مورد نظر را کسب کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: Mistress of Mystery را کامل کنید

بازیکنان در مناطق مختلفی از محیط Appalachia می‌توانند مراحل مربوط به فرقه Order of Mysteries را دریافت کنند. حال برای آزاد سازی این مرحله باید چهار مرحله فرعی دیگر به‌نام‌های Into the Mystery، Initiate of Mysteries، Novice of Mysteries و Seeker of Mysteries را کامل کنید. پس از انجام این مراحل، مرحله‌ی Mistress of Mystery در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: Personal Matters را کامل کنید

برای فعال کردن و انجام این مرحله باید تمامی ژورنال‌های Overseer را پیدا کرده و آن‌ها را گوش بدهید. برای پیدا کردن این ژورنال‌ها و انجام مابقی کارهای لازم، ویدیو زیر را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: Queen of the Hunt را کامل کنید

در شمال شرقی نقشه‌ی بازی یا به‌عبارتی در شمال منطقه‌ی The Mire، یک کلبه‌ی چوبی کوچک قرار دارد که Hunter’s Shack نام دارد. بازیکنان با پیدا کردن این کلبه می‌توانند مرحله Queen of the Hunt را آزاد کنند. این مرحله دارای سه بخش مختلف است که در جریان هر بخش باید یک موجود سطح بالا را بکشید. از این رو زمانی به‌سراغ مرحله‌ی مورد نظر بروید که سطح بالایی داشته باشید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: رویداد Monster Mash را برنده شوید

در جنوب شرقی Watoga City یک مدرسه به نام Watoga High School قرار دارد. حال بازیکنان با وارد شدن به ساختمان مدرسه، رویداد مورد نظر را فعال می‌کنند. رویداد Monster Mash دارای سه راند مختلف است که هر راند پنج دقیقه طول می‌کشد و بازیکنان می‌توانند آن را به‌صورت تک‌نفره یا چندنفره کامل کنند.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح رویداد Scorched Earth را برنده شوید

این تروفی و اچیومنت را می‌توان یکی از تروفی و اچیومنت‌های سخت بازی فال‌اوت 76 دانست، زیرا در جریان آن باید ملکه Scorched را بکشید که سطح او ۹۵ است. زمانی که از انفجار اتمی در Fissure Prime Site استفاده می‌کنید، ملکه ظاهر می‌شود تا یک لانه‌ی دیگر برای خود بسازد. حال این وظیفه شما است تا مانع از این کار شوید و ۳۰ دقیقه فرصت دارید تا او را بکشید. در این میان اشاره کنم که این رویداد را حتما با سایر بازیکن‌ها تجربه کنید، زیرا به‌تنهایی نمی‌توانید این کار را انجام بدهید (مگر اینکه به سطح ۱۰۰ برسید). این در حالی است که با ۱۰ بازیکن بالای سطح ۵۰ می‌توانید ملکه Scorched را از میان بردارید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: رویداد Breach and Clear را برنده شوید

در نقشه‌ی بازی یک معدن در منطقه‌ی The Ash Heap قرار دارد که با وارد شدن به آن رویداد مربوطه آغاز می‌شود. حال بازیکنان باید تمامی کارگرها را بکشند و در ادامه از آن‌ها خواسته می‌شود تا به یک منطقه‌ی امن بروند. زمانی که کمی از این معدن دور شدید، یک Motherlode را می‌بینید که از دل زمین خارج می‌شود. در انتها در مدت زمان تعیین شده باید تمامی آیتم‌هایی را که روی این Motherlode قرار گرفته‌اند، بردارید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: به ۲۰ تیم مختلف وارد متصل شوید

تنها کافی است به سایر بازیکن‌ها و تیم‌های بازی متصل شوید تا در کنار یکدیگر به‌اکتشاف بپردازید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: پنج بخش از یک لباس جنگی را بسازید

در Fallout 76 هر لباس جنگی (Armor) دارای پنج بخش مختلف است که با جمع‌آوری متریال‌های مختلف می‌توانید آن‌ها را بسازید. در همان ابتدای بازی و زمانی که کمپ (C.A.M.P) خود را راه‌اندازی کردید می‌توانید شروع به ساختن لباس‌های جنگی کنید. همچنین از Armor Workstationها هم می‌توانید برای این کار استفاده کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: یک سلاح بسازید

بازیکنان سلاح‌ها را هم می‌توانند در کمپ بسازند. در این میان اشاره کنم که حتما نیازی نیست سلاح ساخته شده را در دست بگیرید، همین که آن را بسازید کافی است. همچنین از طریق Weapon Stationهای بازی هم می‌توانید این کار را انجام بدهید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: به سطح ۱۰۰ برسید

طولانی‌ترین تروفی و اچیومنت بازی را می‌توان به این تروفی و اچیومنت اختصاص داد. در جریان رسیدن به‌سطح ۱۰۰ بازیکنان با انجام تمامی مراحل اصلی و فرعی،‌ می‌توانند سطح خود را تا سطح ۲۰ الی ۳۰ ارتقا دهند. همچنین انجام رویدادهای کلی و رویدادها و مراحل روزانه می‌توانید XP خوبی را کسب کنید. یکی دیگر از مواردی که به شما کمک می‌کند، فارم کردن هیولاهایی است که سطح بالایی دارند. کشتن این دسته از هیولاها امتیاز خوبی به بازیکنان می‌دهد. همچنین با متصل شدن به جهان سایر بازیکنان و انجام مراحل گروهی هم می‌توانید XP خوبی را دریافت کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: ۲۰ مجله مختلف را بخوانید

مجله‌ها را می‌توان یکی از آیتم‌های جمع‌آوری بازی دانست. با این‌حال با ورود به سرورهای بازی و گشت و گذار در جهان فال‌اوت 76 می‌توانید مجله‌های مختلف و بعضا تکراری‌ای را پیدا کنید. مهم نیست یک مجله تکراری را پیدا کنید، مهم این است که ۲۰ مجله را پیدا کرده و بخوانید. در این میان اشاره کنم که مجله‌ها مکان ثابتی ندارند و با برداشتن یک مجله، مجله‌ی مورد نظر برای سایر بازیکنان سرور در دسترس نخواهد بود. البته هر بار که از بازی خارج می‌شوید و مجددا آن را اجرا می‌کنید، امکان دارد بتوانید مجله‌ی مورد نظرتان را پیدا کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: در نقطه‌ی شروع یک انفجار هسته‌ای قرار بگیرید

زمانی که یکی از بازیکن‌های سروری که در آن هستید یک انفجاری اتمی را آغاز کند، ۲:۳۰ دقیقه فرصت دارید تا به‌منطقه‌ی مشخص شده روی نقشه‌ی بازی برسید (منطقه‌ای که با دایره‌ی قرمز رنگ هایلایت شده است). حال با قرار گرفتن در این منطقه و پس از کامل شدن انفجار اتمی، تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: یکی از پرک‌های خود را تا آخرین سطح ارتقا دهید

زمانی که سطح خود را ارتقا می‌دهید، می‌توانید از کارت پرک‌های مختلف برای خود استفاده کنید. حال با نگاه کردن به کارت‌ها متوجه ستاره‌هایی می‌شوید که سطح هر کارت را نشان می‌دهند. از طرفی با دریافت کارت‌های مشابه از یک پرک، می‌توانید آن‌ها را ادغام کنید تا سطح کارت مورد نظر افزایش یابد. از این طریق تمامی ستاره‌های یک کارت را دریافت کنید تا تروفی و اچیومنت مربوطه در دسترس شما قرار بگیرد.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: ۵۰ قفل مختلف را پیدا کنید

برای پیدا کردن ساده ۵۰ عدد قفل و باز کردن‌شان ویدیو زیر را تماشا کنید. این تروفی و اچیومنت برای تعدادی از بازیکنان گلیچ دارد و اگر پس از پیدا کردن و باز کردن ۵۰ قفل این تروفی و اچیومنت را کسب نکردید، یک دور از بازی خارج شوید و سپس تعداد قفل‌های بیشتری را پیدا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: ۵۰ ترمینال مختلف را هک کنید

برای هک کردن سریع ۵۰ ترمینال تنها کافی است ویدیو زیر ا تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: روی ۵۰ سلاح مختلف از ماد استفاده کنید

ساده‌ترین راه برای دریافت این تروفی و اچیومنت، این است که یکی از سلاح‌های خود نظیر چوب بیسبال را انتخاب کنید و مدام رنگ آن را تغییر دهید و به حالت اولیه برگردانید. پس از ۵۰ بار عوض کردن رنگ و برگرداندن به حالت اولیه، تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: پنج چالش مختلف را کامل کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت A Real Challenger را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: ۲۰ چالش مختلف را کامل کنید

با پیشروی در بازی و انجام ماموریت‌های مختلف، چالش‌های متفاوتی به‌صورت خودکار برای شما در نظر گرفته می‌شود. بازیکنان می‌توانند با انجام این چالش‌ها به‌سادگی تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب کنند. از نظر تعداد هم با چالش‌های متعددی روبه‌رو می‌شوید تا کار شما برای A Real Challenger بیش از پیش ساده‌تر شود.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: ۲۰ بازیکن را ریوایو کنید

ریوایو کردن از طریق الکل و ترکیبات الکلی امکان پذیر است و بهتر است این کار را برای بازیکنانی انجام بدهید که سطح پایینی دارند، زیرا هرقدر که نوار سلامت شما کمتر باشد، سرعت ریوایو شدن بالاتر خواهد بود. از طرفی با استفاده از پرک Quack Surgeon می‌توانید روند ریوایو کردن یک بازیکن را بیش از پیش افزایش دهید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: ۱۰ هزار Caps (پول داخل بازی) به‌دست آورید

در جهان فال‌اوت Cap نوعی پول داخل بازی به‌حساب می‌آید، اما نحوه خرید و آیتم‌هایی که از طریق آن می‌توانید خریداری کنید متفاوت است. در این نسخه هم بازیکنان با پیدا کردن جعبه‌های مختلف و پیشروی در بازی می‌توانند Cap دریافت کنند. مهم نیست که ۱۰ هزار Cap در اختیار داشته باشید یا نه. مهم این است که در کل ۱۰ هزار Cap به‌دست آورید. بازیکنان با استفاده از کارت پرک شانس Cap Collector می‌توانند روند دریافت این تروفی و اچیومنت را افزایش دهند.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: یک Holotape Game را بازی کنید

در همان اتاقی که بازی را شروع می‌کنید، می‌توانید این تروفی و اچیومنت را کسب کنید. در اتاق والت یک Holotape Game قرار داده شده است. یادتان باشد که این تروفی و اچیومنت برای بعضی از بازیکنان گلیچ دارد و اگر در همان ابتدا تروفی و اچیومنت مربوطه را کسب نکردید، با بارگذاری مجدد بازی می‌توانید آن را دریافت کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: پنج موجود بزرگ را بکشید

تنها کافی است پنج موجود بزرگ بازی را بکشید که موجودهای غول پیکر بازی به‌شرح زیر هستند:

  • Deathclaws
  • Behemoth Super Mutants
  • Mirelurk Queens
  • Mega Sloths
  • Scorchbeasts
  • Hermit Crabs
  • Flatwoods Monsters
  • Grafton Monsters
  • Mothmans

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: ۱۰۰ محیط مختلف را شناسایی کنید

با پیشروی در خط بازی و گشت و گذار در جهان فال‌اوت 76 می‌توانید به‌راحتی ۱۰۰ محیط جدید را شناسایی کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: یک بازیکن تحت تعقیب را بکشید

زمانی که به پایگاه سایرین حمله می‌کنید و به آیتم‌های داخل کمپ شلیک می‌کنید، به‌عنوان یک بازیکن تحت تعقیب در سرور بازی شناخته می‌شوید. حال کافی است یکی از این دسته بازیکن‌ها را پیدا کرده و بکشید. اگر دوستی دارید که در کنار شما فال‌اوت 76 را بازی می‌کند، با یکدیگر وارد یک کمپ شوید. سپس نفر دوم به یکی از آیتم‌ها شلیک کند تا به‌عنوان بازیکن تحت تعقیب شناخته شود (تنها بازیکن شلیک کننده به‌عنوان بازیکن تحت تعقیب شناخته می‌شود. حال شما او را بکشید تا این تروفی و اچیومنت را دریافت کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: یک بازیکن دیگر را بکشید

برای کشتن سایر بازیکنان باید حداقل به‌سطح پنج رسیده باشید. بازیکنان می‌توانند این تروفی و اچیومنت را به‌سادگی و با پیشروی در بازی کسب کنند. همچنین می‌توانید از طریق دوستا‌ن‌تان روند دریافت آن را سریع‌تر کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: ۲۰ بازیکن مختلف را بکشید

توضیحات تروفی و اچیومنت Kill or be Killed را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: ۳۰۰ عدد از موجودات بازی را بکشید

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: ۲۰۰ آیتم اوراق‌شده (Junk) را جمع‌آوری کنید

تنها کافی است هر چیزی را که روی زمین‌ می‌بینید، بردارید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: ۲۰ عکس بگیرید

عکس گرفتن را می‌توان ساده‌ترین کار در بازی دانست. از این رو تنها کافی است دکمه Option کنترلر خود را فشار دهید و در ادامه با فشردن دکمه مثلث/Y وارد حالت عکاسی شوید و ۲۰ بار دکمه گرفتن عکس را فشار دهید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: یک Bobbleheads را به‌دست آورید

توضیحات تروفی و اچیومنت Shwag را مطالعه کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: ۱۰ عدد Bobbleheads مختلف را به‌دست آورید

Bobblehadها نوعی آیتم قابل استفاده در بازی Fallout 76 هستند که می‌توان آن‌ها را آدمک‌های اسباب بازی دانست. بازیکنان با دریافت این آیتم‌ها می‌توانند از مزیت‌های مختلفی استفاده کنند. در این میان اشاره کنم که Bobbleheadها از نظر اسپاون در محیط بازی سرور به سرور متفاوت هستند و با گشت و گذار در جهان بازی می‌توانید ۱۰ عدد از آن‌ها را کسب کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: به سطح ۱۰ برسید

توضیحات تروفی و اچیومنت Fallout Forever را مطالعه کنید.

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: به سطح‌ ۲۵ برسید

توضیحات تروفی و اچیومنت Fallout Forever را مطالعه کنید

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: به سطح ۵۰ برسید

توضیحات تروفی و اچیومنت Fallout Forever را مطالعه کنید

راهنمای تروفی فال اوت ۷۶

توضیح: I Am Become Death را کامل کنید

برای آزادسازی این مرحله ابتدا باید مراحل Bunker Buster، One of Us، Back to Basic و Officer on Deck را کامل کرده باشید. پس از کامل کردن مراحل ذکر شده وارد Whitespring Bunker شوید و به Military Wing بروید. در ادامه از راه سمت راست مسیر را ادامه بدهید تا به طبقه‌ی بالا برسید. در آنجا مرحله‌ی مورد نظر را دریافت خواهید کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده