نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

ZeniMax Media، کمپانی مادر Bethesda نام تجاری Deathloop را ثبت کرد

ZeniMax Media در حالی نام تجاری Deathloop را به ثبت رسانده است که چیز زیادی از آن نمی‌دانیم.

ZeniMax Media یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های صنعت بازی محسوب می‌شود و زیرمجموعه‌های قدرتمندی چون Bethesda Softworks ،id Software و Arkane Studios دارد. در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که زنیمکس مدیا به سراغ ثبت یک نشان تجاری جدید برای بازی‌ای تحت عنوان Deathloop رفته و آن را در تاریخ ۲۶ دسامبر ۲۰۱۸ (۵ دی ۱۳۹۷) در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا به ثبت رسانده است.

در حال حاضر اطلاع خاصی از این بازی نداریم، ولی با توجه به اینکه در بخشی از توضیحات آن به سرویس‌ها و محتویات مرتبط با بازی اشاره شده است، احتمال دارد با یک بازی موبایل طرف باشیم؛ موضوعی که با در نظر گرفتن موفقیت‌های بازی Fallout Shelter خیلی هم عجیب نیست. در عین حال نباید فراموش کرد که بتسدا در سال ۲۰۱۵ شعبه جدیدی در مونترال تأسیس کرد که استودیویی مخصوص طراحی بازی‌های موبایل است.

البته باید در نظر گرفت که ثبت این گونه نام‌های تجاری گاهی اوقات به جای خاصی ختم نمی‌شود و خیلی وقت‌ها هم سال‌ها طول می‌کشد تا اطلاعاتی از آن‌ها به دست آوریم؛ مثل نشان تجاری Starfield که در سال ۲۰۱۳ توسط بتسدا ثبت شد، ولی تا سال ۲۰۱۸ خبری از معرفی رسمی این بازی نبود.

بد نیست اشاره کنیم که عبارت Deathloop در دنیای بازی در زمان‌هایی به کار می‌رود که بازیکن بعد از لود کردن فایل ذخیره خود در یک بازی، با موقعیتی مواجه می‌شود که به علت ایرادات فنی و باگ توانایی انجام کاری را ندارد و تنها کاری که از دستش برمی‌آید، کشته شدن شخصیت و لود مجدد است. این عبارت همچنین در ورزش کایت‌سرفینگ هم به کار می‌رود؛ ورزشی دریایی که ترکیبی است از موج‌سواری، اسکیت‌بردینگ، پاراگلایدر و تعدادی رشته ورزشی دیگر و یکی از موقعیت‌های خطرناکی که ممکن است در آن برای ورزشکار ایجاد شود، Deathloop نام دارد.

بتسدا این روزها علاوه بر ساخت بازی‌های Starfield و The Elder Scrolls VI، روی بازی موبایل The Elder Scrolls: Blades هم کار می‌کند که البته در کنار نسخه‌های اندروید و iOS، نسخه‌ای هم برای کامپیوتر خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده