// پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

دو آپدیت جدید برای رفع مشکلات Fallout 76 منتشر خواهد شد

کمپانی بتسدا اعلام کرد که تا پایان ماه ژانویه دو آپدیت برای بازی Fallout 76 با محوریت رفع مشکلات پرک‌ها و بهبود عملکرد بازی در نظر گرفته شده است.

کمپانی بتسدا (Bethesda)، سازنده و ناشر بازی Fallout 76، سال ۲۰۱۸ را به‌سختی پشت سر گذاشت. مورد انتظارترین بازی آن‌ها یعنی فال اوت 76 نتوانست آن‌طور که باید و شاید هواداران را راضی کند. این در حالی است که بتسدا با انتشار آپدیت‌های مختلف سعی دارد مشکلات بازی را به‌صورت کامل از بین ببرد و تجربه‌ی بهتری را در دسترس کاربران قرار بدهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا در وبسایت رسمی خود در مورد برنامه‌های خود برای آینده بازی Fallout 76 سخن گفته است. در تاریخ ۲۴ دی ماه (۱۴ ژانویه) یک آپدیت جدید برای بازی منتشر می‌شود. در جریان به‌روزرسانی هفته آینده شاهد بهبود عملکرد و کارایی بازی هستیم و سازنده در این آپدیت مشکلاتی را که از طریق بازخورد کاربران دریافت کرده است، رفع خواهد کرد. جدا از موارد ذکر شده بتسدا اعلام کرده است که در آپدیت ۲۴ دی ماه شاهد رفع مشکلات چالش‌ها، مراحل و پرک‌های بازی هم خواهیم بود. متاسفانه جزئیات کامل این به‌روزرسانی در دسترس قرار نگرفته است.

این در حالی است که کمپانی بتسدا امیدوار است تا پایان ماه ژانویه بتواند یک آپدیت دیگر را هم برای بازی در دسترس قرار بدهد. جزئیات آپدیت دوم هنوز در دسترس نیست و ظاهرا در مراحل اولیه به‌سر می‌برد، اما اعلام شده است که با محوریت فروشندگان، مادهای لجندری و مشکلات مربوط به پرک‌ها منتشر خواهد شد. در حال حاضر تنها به‌روزرسانی‌های کاربردی می‌توانند بازی Fallout 76 را از وضعیت کنونی خود نجات بدهد و امیدواریم دو به‌روزرسانی پیش روی، آغازی برای رفع مشکلات کامل و اضافه شدن محتویات بیشتر و سرگرم کننده‌تر باشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده