نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

تهیه‌کننده The Legend of Zelda از احتمال انتشار نسخه بعدی برای سوییچ می‌گوید

احتمال دارد نسخه بعدی The Legend of Zelda نه برای کنسول 3DS، بلکه برای سوییچ عرضه شود.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild حدود یک سال و نیم قبل برای کنسول‌های سوییچ و Wii U منتشر شد و توانست به موفقیت‌های عظیمی دست پیدا کند. هر چند هنوز اطلاعات زیادی از نسخه بعدی این بازی نداریم و حتی این بازی به شکل رسمی هم معرفی نشده است، ولی ممکن است تغییراتی در روند انتشار نسخه بعدی زلدا ایجاد شود.

این سری بازی‌ها در سال‌های اخیر معمولاً به این شکل جلو رفته‌اند که یک نسخه برای کنسول خانگی نینتندو طراحی می‌شود و یک یا دو بازی بعدی برای کنسول دستی این کمپانی. ولی این روزها با بالا رفتن عمر 3DS و کاهش رونق بازار آن نسبت به قبل، شاید نسخه بعدی این مجموعه برای این کنسول دستی منتشر نشود.

ایجی آئونوما که سال‌ها است در سمت‌های مختلف روی سری بازی‌های افسانه زلدا کار می‌کند و تهیه‌کننده نسخه‌های اخیر این مجموعه هم بوده است، در این مورد می‌گوید:

ممکن است نسخه بعدی زلدا برای سوییچ منتشر شود. Breath of the Wild از همه قابلیت‌های این کنسول استفاده نکرده بود و همچنان پتانسیل بیشتری برای استفاده از آن وجود دارد.

با اینکه سری بازی‌های زلدا نقش یک صندوق گنج را برای نینتندو دارند و با محبوبیت بالای خود پول زیادی نصیب این کمپانی می‌کنند، ولی نینتندو همیشه تلاش خود را کرده است که هر بازی با قسمت قبلی تفاوت‌های زیادی داشته باشد و همین موضوع هم باعث می‌شود معمولاً زمان ساخت این بازی‌ها طولانی باشد. مراحل ساخت نسخه بعدی زلدا بعد از پایان کار روی Breath of the Wild شروع شده است و بازیسازهای نینتندو با جدیت سرگرم کار روی ایده‌های جدید و احتمالاً بهینه‌سازی ویژگی‌هایی از بازی قبلی برای استفاده بهتر از فرمول‌های موفق آن هستند. مدتی قبل هم آگهی استخدامی برای کار روی زلدای بعدی توسط نینتندو منتشر شد که از نیاز این کمپانی به افراد بیشتری برای طراحی و ساخت بازی حکایت دارد.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده