نویسنده: علی کمالی
// چهار شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

بامداد جمعه نینتندو دایرکتی با محوریت بازی‌های آینده سوییچ و 3DS برگزار می‌شود

نینتندو امروز اعلام کرد که قصد دارد یک نینتندو دایرکت ۳۵ دقیقه‌ای را فردا شب برگزار کند و به معرفی بازی‌ های آینده کنسول سوییچ و 3DS بپردازد.

هر چند وقت یکبار، کمپانی نینتندو یک استریم آنلاین به اسم نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) را برگزار می‌کند و از طریق آن، درباره بازی‌ها و پروژه‌های آینده‌اش، توضیحاتی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. امروز نینتندو اعلام کرد که قصد دارد ساعت ۲:۳۰ بامداد جمعه به وقت ایران، یک نینتندو دایرکت دیگر را برگزار کند و در آن به معرفی بازی‌های آینده کنسول‌های سوییچ و 3DS و بحث پیرامون آنها بپردازد.

طبق اعلام نینتندو، این رویداد حدود ۳۵ دقیقه خواهد بود که از این نظر شبیه نینتندو دایرکت‌های قبلی است. همانطور که گفتیم نینتندو می‌خواهد درباره بازی‌های جدید دو کنسول فعلی‌اش توضیحات مختلفی را ارائه کند. نینتندو سوییچ در فصل پاییز اوضاع مناسبی خواهد داشت و بازی‌های بزرگی و پرطرفداری مانند Super Mario Party و Super Smash Bros. Ultimate به همراه دو بازی از مجموعه پوکمون به نام Pokemon: Let’s Go, Pikachu! and Eevee! برایش عرضه می‌شوند. در حالی که صاحبان کنسول دستی 3DS منتظرند ماه آینده نسخه پورت شده Luigi’s Mansion را تجربه کنند تا سال ۲۰۱۹ دستشان به بازی Mario & Luigi Bowsers Inside Story + Bowser Jr.’s Journey برسد.

استریم زنده نینتندو دایرکت ساعت ۲:۳۰ بامداد روز جمعه به وقت تهران خواهد بود. اگر مایل باشید می‌توانید این رویداد را هم از طریق یوتیوب و هم توییچ تماشا کنید. البته زومجی هم تمام اخبار منتشر شده از این استریم زنده را پوشش خواهد داد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده