// یکشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

تریلر داستانی بازی Starlink: Battle for Atlas منتشر شد

کمپانی یوبیسافت ویدیو سینمایی جدید بازی Starlink: Battle for Atlas را با محوریت داستان بازی منتشر کرد.

در جریان نمایشگاه E3 2018 و کنفرانس خبری کمپانی یوبیسافت بود که بازی Starlink: Battle for Atlas با انتشار یک ویدیو معرفی شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Starlink: Battle for Atlas، ویدیو سینمایی جدیدی را از این بازی اکشن و علمی تخیلی به نمایش گذاشت.

در جریان ویدیو سینمایی منتشر شده، شاهد گرکس، شخصیت منفی بازی Starlink: Battle for Atlas هستیم که به همراه ارتش خود (نام ارتش گرکس Forgotten Legion است) قصد دارد منبع انرژی خاصی را پیدا و استخراج کند. این منبع انرژی نوا (Nova) نام دارد و اهمیت بالایی برای Atlas دارد. از این رو گرکس و ارتشش گروه‌بان گروه Equinox را می‌دزدند تا نحوه استخراج نوا را پیدا کنند. حال افراد گروه Equinox برای نجات گروهبان خود باید گرکس و ارتش Forgotten Legion را از پیش روی برداند.

از این رو در داستان بازی Starlink: Battle for Atlas شاهد صحنه‌های درام هستیم و در جریان گیم‌پلی، نبردهای فضایی مختلف و هیجان‌ انگیزی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید ویدیو داستانی بازی Starlink: Battle for Atlas را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Starlink: Battle for Atlas در تاریخ ۲۴ مهر ماه (۱۶ اکتبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند از طریق شخصیت فاکس مک‌کلود، قهرمان بازی Star Fox، بازی Starlink: Battle for Atlas را تجربه کنند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده