// جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳

کمپانی Bigben Interactive استودیو Eko Software را خریداری کرد

کمپانی Bigben Interactive در جریان یک بیانیه اعلام کرد که استودیو فرانسوی Eko Software را خریداری کرده است.

پس از همکاری‌های انجام گرفته میان کمپانی Bigben Interactive و استودیو Eko Software برای بازی Rugby 18 و بازی Warhammer: Chaosbane، این کمپانی استودیو فرانسوی Eko Software را خریداری کرد.

جدا از بازی‌های ذکر شده، مخاطبان استودیو Eko Software را به خاطر خلق بازی How to Survive می‌شناسند که توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. همین مورد سبب شده است تا کمپانی Bigben Interactive به سراغ آن‌ها برود. استودیو اکو سافتور ۴۰ کارمند دارد و کمپانی بیگ‌بن اینتراکتیو قصد دارد با یکپارچه سازی این استودیو، آن‌ها را به یک سازنده بازی‌های موفق AA تبدیل کند.

استودیواکو سافتور با یک قرارداد ۸.۵ میلیون یورویی خریداری شده است و در قرارداد آن‌ها آمده است که از ماه آینده میلادی باید این استودیو تعطیل شود تا به خدمت بیگ‌بن اینتراکتیو درآید. البته در این میان اشاره کنم که جولز-بنجامین لالیس، مدیرعامل و موسس Eko Software، همچنان به عنوان رهبر تیم توسعه به ایفای نقش خواهد پرداخت و بیگ‌بن اینتراکتیو به وی قول داده است که برای خلق موارد خلاقانه، آزادی عمل کاملی خواهد داشت.

جولز-بنجامین لالیس در این باره می‌گوید:

ما بسیار مفتخریم که به تیم بیگ‌بن ملحق شدیم؛ گروهی که چشم‌اندازهای جا‌ه‌طلبانه‌ای دارد و نقش مهمی‌ را در صنعت بازی‌های ویدیویی ایفا می‌کند. ملحق شدن به گروه بیگ‌بن، به ما این اجازه را می‌دهد تا در توسعه‌ی بازی‌های خلاق و جذاب، سریع‌تر از قبل عمل کنیم و منابع کافی داشته باشیم.

آلن فالک، رئیس و مدیرعامل بیگ‌بن اینتراکتیو در جریان یک بیانیه اعلام کرد:

این در اختیار گرفتن، یک دستاورد جدید برای کمپانی بیگ‌بن در زمینه‌ی شناخت بیشتر و بهتر توسعه بازی‌های AA به حساب می‌آید. همچنین گروه بیگ‌بن، به تیم خلاق Eko Software خوش‌آمد می‌گوید که در جریان سال‌های مختلف، با یکدیگر همکاری‌های متفاوتی را انجام داده‌اند. ما به آن‌ها کمک خواهیم کرد تا پروژه‌های جاه‌طلبانه‌ی جدیدی را با هدف کسب موفقیت بیشتر (همانند بازی How to Survive) آغاز کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده