// یکشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

بازی Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy معرفی شد [TGS 2018]

کمپانی کپکام در جریان استیج Ace Attorney در نمایشگاه توکیو گیم شو 2018، اعلام کرد که سه‌گانه اول مجموعه Ace Attorney برای کنسول‌های نسل هشتمی، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر مجموعه Ace Attorney، در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو 2018 و استیج Ace Attorney، بازی Ace Attorney 123 Phoenix Wright را معرفی کرد.

این معرفی توسط موتوهیده اشیرو، تهیه کننده Ace Attorney، انجام شد و در ادامه وی اعلام کرد که Ace Attorney 123 Phoenix Wright، نسخه ریمستر سه‌گانه اول سری Ace Attorney است. به عبارتی بازیکنان با خرید این کالکشن، به بازی Phoenix Wright، بازی Phoenix Wright 2 و بازی Phoenix Wright 3 دسترسی پیدا می‌کنند و هر سه نسخه دارای زبان انگلیسی و ژاپنی است.

برای تجربه‌ی بهتر، هر سه بازی ذکر شده از نظر بصری بهبود یافته‌اند و در بخش‌هایی نظیر دکمه‌ی تغییرات صدا و موسیقی و همچنین نحوه رد کردن دیالوگ‌ها شاهد تغییراتی هستیم تا رابط کاربری بازی تجربه‌ی بهتری را ارائه دهد. تغییرات بصری و بازسازی مجدد بعضی از محیط‌ها سبب شده است تا کاربران بتوانند جزئیات را بهتر از قبل مشاهده کنند. همچنین هر نسخه ۱۰ گزینه برای ذخیره کردن فایل‌های بازی دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بازی Ace Attorney 123 Phoenix Wright در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. نام این بازی در غرب Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy اعلام شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده