// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

ویدیو گیم پلی بازی Devil May Cry 5 با محوریت مبارزات و مهارت های نیرو [TGS 2018]

در جریان نمایشگاه توکیو گیمز شو 2018، ویدیویی ۲۰ دقیقه‌ای از گیم پلی شخصیت نیرو در بازی Devil May Cry 5 منتشر شد.

در گذشته کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Devil May Cry 5، اعلام کرده بود که دموی این بازی در نمایشگاه توکیو گیمز شو 2018 قابل بازی خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند بخشی از این بازی را تجربه کنند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، ویدیو ۲۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Devil May Cry 5 منتشر شده است.

ویدیو منتشر شده که با محوریت شخصیت نیرو است، دموی بازی را به صورت کامل نشان می‌دهد. البته در این میان اشاره کنم که دموی منتشر شده، نسخه‌ی آپدیت شده دموی نمایشگاه گیمزکام است و در اینجا شاهد دویل بریکر نیرو و نحوه استفاده از آن هستیم. همچنین در آخر ویدیو و دموی بازی Devil May Cry 5 در نمایشگاه TGS 2018، شاهد مبارزه نیرو با Goliath هستیم.

ویدیو منتشر شده تنها ویدیو بازی Devil May Cry 5 نیست که در نمایشگاه توکیو گیمز شو 2018 به تصویر کشیده شد و با مراجعه به صفحه بازی در زومجی، می‌توانید تصاویر و ویدیوهای DMC 5 در این رویداد را تماشا کنید. در ادامه نیز ویدیو دموی بازی Devil May Cry 5 را مشاهده خواهید کرد. بازی DMC 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هشت مارس) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده