// جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

بازی Jump Force دارای بتای خصوصی است

کمپانی باندای نامکو اعلام کرد که بازی Jump Force دارای بتای خصوصی است و کاربران می‌توانند برای شرکت در آن اقدام کنند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، ناشر بازی Jump Force، اعلام کرده است که بازی Jump Force دارای بتای خصوصی است که از تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر) آغاز می‌شود و تا تاریخ ۲۲ مهر ماه (۱۴ اکتبر) نیز ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند از اینجا برای شرکت در بتای بازی ثبت نام کنند. البته در این میان اشاره کنم که بتای بازی Jump Force خصوصی است و دعوت‌نامه نسخه‌ی بتای بازی به صورت تصادفی برای کاربرانی که ثبت نام کرده‌اند، فرستاده می‌شود. همچنین مشخص شده است که این بتا تنها در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت. با ورود به لینک قرار داده شده در متن، تنها کافی است اسم و ایمیل خود را به همراه پلتفرم مورد نظرتان وارد کنید.

کمپانی باندای نامکو در این باره می‌گوید:

هدف از ایجاد بتای خصوصی برای بازی Jump Force، آزمایش کردن سرورهای بازی و گیم‌پلی Jump Force است تا کاربران بتوانند آن را تجربه و بازخوردهای خود را در راستای بهینه کردن بازی با ما به اشتراک بگذارند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Jump Force چیست؟ بازی Jump Force در تاریخ نامشخصی از ماه فوریه ۲۰۱۹ (بهمن-اسفند) روانه بازار می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده